کد خبر: ۱۰۹۶۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰ 13 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 22/12/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------
کشف بیش از ۳۵۰ هزار عدد مواد محترقه در استان مازندران / برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال
گروه استان ها- مازندران- جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به برخورد قاطع پلیس با هنجار شکنان در چهارشنبه آخر سال از افزایش۴۰ درصدی کشفیات مواد محترقه وکشف ۳۵۲ هزار عدد ماده محترقه در این استان خبر داد .
سرهنگ"سید موسی حسینی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: متاسفانه هرساله در روزهای منتهی به آغاز سال نو، روزهایی سخت و دلهره آور برای بعضی از خانواده ها رقم می خورد، روزهایی که یاد آور حوادث تلخ و ناگواری برای برخی از خانواده هاست و در آستانه سال جدید شادی و نشاط آنان را به غم و اندوه تبدیل کرده است .
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: علیرغم اقدام های پیشگیرانه، باز هم شاهد حوادث ناخوشایندی از سوی هنجار شکنانی هستیم که سالمندان و خردسالان نیز قربانی رفتارهای ناهنجار از سوی آنان می شوند.
سرهنگ حسینی، تصریح کرد: در برخورد با اقدامات نامتعارف در چهارشنبه آخر سال که امروزه به صورت یک ناهنجاری اجتماعی در جامعه نمود پیدا کرده است، پلیس علیرغم اقدامات پیشگیرانه و فرهنگی ،اقدامات گسترده ای را با اجرای طرح های انتظامی و عملیاتی در دستور کار خود دارد .
وی با تاکید بر رویکرد محله محوری و کوچه محوری با حضور خانواده ها در کنار فرزندان در اجرای این مراسم، اظهار داشت: پلیس هیچگاه مخالف شادی و نشاط مردم نیست و بر همین اساس از جوانان و نوجوانان عزیز انتظار می رود، با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جايگزين شادي آغاز سال نو نكنند.
حسینی با اشاره به ماده 618 قانون مجازات اسلامی، گفت: با کسانی که بخواهند به بهانه برگزاری مراسم چهارشنبه سوری امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند به شدت برخورد خواهد شد و ضمن توقیف خودروهای متخلف در این راستا، طی هماهنگی های صورت گرفته با مراجع قضائی این افراد تا پایان تعطیلات نوروزی در بازداشت پلیس قرار خواهند گرفت.
وی از افزایش ۴۰ درصدی کشفیات مواد محترقه و کشف ۳۵۲ هزار عدد ماده محترقه در این استان خبر داد و افزود: ۴۲ نفر از عاملان و توزیع کنندگان مواد محترقه که با مقاصد سودجویانه و گاها ناآگاهی از عواقب این شادی کاذب در استان فعالیت می کردند نیز دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند .
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران با توصیه به شهروندان برای کنترل فرزندان خود از آنان خواست :احترام به حقوق همنوعان خود را فراموش نکرده و رفتارهاي پرخطر را تفریح به شمار نیاورند تا به خاطر لحظه اي شادي و هیجان کاذب،حادثه ای ناگوار را برای خود و دیگران رقم نزنند و یا کودکی را تا آخر عمر از دیدن زیبایی ها محروم کنند .
سرهنگ حسینی در خاتمه خط قرمز پلیس در چهارشنبه آخرسال را امنیت و آسایش برای همه مردم برشمرد و به افرادی که بخواهند با رفتارهای نامتعارف موجب سلب آرامش مردم شودند هشدار داد: به هیجانی که حسرت در کمین آن است، نزدیک نشوند و وحشت دیگران را دستمایه شادی خود قرار نداده و نگذارند، ایام بهار خاطره ای اندوهبار را برایشان تداعی کند .
*ماده 618 قانون مجازات اسلامی: هرگونه هیاهو، جنجال، حرکات غیر متعارف یا تعرض به افراد که موجب اخلال در نظم و آرامش عمومی یا بازداشتن مردم از کسب و کار شود جرم محسوب می شود.
------------------------------------------
کشف موتورسیکلت قاچاق در تنکابن
گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش5میلیارد ریال خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام اقدامات اطلاعاتی محل نگهداری یک موتورسیکلت خارجی فاقد مجوز و مدارک گمرکی را شناسایی کردند.
وی افزود: ماموران انتظامی در پی هماهنگی قضائی در بازدید از محل نگهداری کالای قاچاق، یک موتورسیکلت خارجی1300 سی سی و فاقد مجوز گمرکی کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن اذعان داشت: ماموران انتظامی در این اقدام یک قاچاقچی موتورسیکلت را دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی کردند.
سرهنگ دیلمی با اشاره به این که کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را 5 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت های اقتصادی غیرمجاز از جمله قاچاق و احتکار، موضوع را به مرکز فوریت های پلیس110 اطلاع دهند.#
------------------------------------------
محموله لوازم آرایشی در "قائم شهر" زمین گیر شد
گروه استان ها - مازندران - رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف 30 میلیارد ریالی لوازم آرایشی قاچاق در شهرستان قائم شهر خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " محمد محمدپور" در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با پديده شوم قاچاق و مفاسد اقتصادي، نظر به گستردگي بيماري هاي عفوني و پوستي در جامعه و کنترل نظام سلامت جامعه، برابر اطلاع و تحقيقات به عمل آمده  مشخص شد فردي در شهرستان قائم شهر اقدام به  قاچاق، دپو، احتکار و فروش انواع لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي مي نمايد.
وی افزود: ماموران اداره اطلاعات و عمليات پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با رصد فني واطلاعاتي انجام شده انبار فوق را شناسايي و پس از هماهنگی قضائی با همکاری کارشناسان مرکز بهداشت و درمان از انبار متعلق به متهم که اقدام به قاچاق و دپو انواع لوازم آرايشي و بهداشتي خارجي در شهرستان قائم شهر می کرد،  بازدید کردند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 34هزارقلم انواع مختلف لوازم آرايشي و بهداشتي قاچاق در بازرسی از انبار خبر داد و اظهار داشت: ارزش کالاهای کشف شده در این عملیات برابر نظر کارشناسان 30 میلیارد ریال برآورد شده است.
وی همچنین اظهار داشت: ضمن پلمب محل مورد نظر، کالاهای کشف شده به سازمان اموال تملیکی تحویل و متهم نیز پس از دستگیری به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ محمدپور در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مواجهه با هرگونه مشکلات اقتصادی و یا شناسایی محتکران و قاچاقچیان کالا از جمله کالاهای سلامت محور، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.#
------------------------------------------
کشف 13 هزار عدد مواد محترقه در چالوس
گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از کشف 13 هزار عدد مواد محترقه در آن شهرستان خبر داد .
سرهنگ علی اکبر خسروی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه از طریق افرادی در فضای مجازی در سطح شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان چالوس، افزود: با هماهنگی های قضایی و در اقدامی اطلاعاتی، ماموران کلانتری 12 این شهرستان متهم را شناسایی و در بازرسی از واحد صنفی آنان در مجموع 13 هزار عدد موادمحترقه کشف کردند.
سرهنگ خسروی باتوجه به نزدیک بودن اتمام سال و چهارشنبه آخرسال گفت: پليس با تمام توان و جديت همواره با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مقابله خواهد کرد.
وی در خاتمه به والدین توصیه کرد: دراین ایام بیشتر مراقب فرزندان خود باشند، حرکات و رفتارهای مشکوک آنان را بطور نامحسوس کنترل کرده و با ارائه هشدارها به نوجوانان وجوانان از خطرات وعوارض وحشتناک بازی با آتش وترقه ومواد منفجره آگاه کنند .
------------------------------------------
کشف 6 هزار عدد مواد محترقه در" بهشهر"
گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان "بهشهر" از کشف 5700 عدد موادمحترقه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی"، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه در تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار مأموران شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران پس از شناسایی محل های نگهداری کالا در واحدهای صنفی خلیل شهر ، رستمکلا و امیر آباد، در بازرسی از این واحدهای مذکور 5700 عدد انواع موادمحترقه کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به این که پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا برخورد جدی و قانونی می کند از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث تلخ ایام آخر سال ،نظارت بر فرزندان خود را جدی بگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند .
------------------------------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در نور
گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامی شهرستان نور از دستگيري سارق حرفه ای سیم و کابل برق با 6 فقره سرقت در آن شهرستان، خبر داد.
به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وی افزود: در اجرای این ماموریت، مأموران کلانتری چمستان ضمن هماهنگی های قضائی با انجام تحقیقات پلیسی، سارق را شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: متهم در بازجویی های اولیه به 6فقره سرقت سیم کابل برق در این شهرستان اعتراف کرد.
سرهنگ قلی پور در پايان ضمن اشاره به تحویل متهم به مرجع قضائی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و مجرمانه افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را از طریق تلفن فوریت های پلیسی 110 اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
------------------------------------------
کشف 11 هزار عدد مواد محترقه پرخطر در"آمل"
گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان"آمل" از کشف 11هزارعدد انواع مواد محترقه پرخطر در بازرسي از 3 واحد صنفی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" علی داداش تبار" بيان داشت: در پي دريافت اخباري مبني بر توزيع مواد محترقه خطرناک قاچاق در برخی از واحدهای صنفي شهرستان آمل، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.
وي افزود: مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين فرماندهي ضمن هماهنگي با مرجع قضائي به اين واحدهای صنفي اعزام که در بازرسي انجام شده از 3 واحد صنفی، تعداد 11 هزار عدد انواع مواد محترقه خارجي قاچاق و پرخطر کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل با اشاره به اين که ارزش اموال قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه 200 ميليون ريال برآورد شده است، تصريح کرد: پرونده های متشکله براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.
سرهنگ داداش تبار در پايان از خانواده ها درخواست کرد با توجه به نزديک شدن به ايام پاياني سال، مراقبت بيشتري نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراشي با سلامتي کامل روزهاي بهاري را تجربه کنند.
------------------------------------------
کشف 20 هزار عدد انواع مواد محترقه در شهرستان قائم شهر
گروه استان ها- مازندران - فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف 20 هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"مهدی خادمی"در تشریح این خبر بیان داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر خرید و فروش مواد محترقه، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس اداره امنیت اقتصادی این شهرستان با هماهنگی قضائی متهمان را حین فروش مواد محترقه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان در مجموع 20 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر با اشاره به غفلت و فريب برخي از افراد به خصوص اقشار جوان و نوجوان و شركت در شادي هاي خطرناك، خاطرنشان کرد: پلیس در اين خصوص با افرادي كه قصد بر هم زدن آسايش مردم را داشته باشند برخورد قاطع خواهد داشت.
------------------------------------------
کشف 5 هزار عدد مواد محترقه در بابل
گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف 5 هزار 100 عدد موادمحترقه در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه در تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی و اطلاعات این فرماندهی پس از شناسایی محل های نگهداری و عرضه مواد محترقه، در مجموع 5 هزار و 100 عدد موادمحترقه کشف کردند.
سرهنگ شالیکار در پایان با اشاره به اینکه پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا برخورد جدی و قانونی می کند، از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث تلخ ایام آخر سال ،نظارت بر فرزندان خود را جدی بگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
كشف موادمحترقه از یک واحد صنفی در سوادکوه
گروه استان ها- مازندران- فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از كشف 1320 عدد انواع موادمحترقه در بازرسی از یک واحد صنفی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" عبدالله اکبری" درتشریح جزئیات این خبر اظهارداشت: درپی کسب خبري مبني بر خرید و فروش مواد محترقه غیرمجاز توسط فردی سودجو در یک واحدصنفی در این شهرستان، پی گیری موضوع در دستور كار پلیس قرار گرفت .
وي افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسي و اطمينان از صحت خبر با هماهنگي مقام قضائي به آدرس مربوطه عزيمت و در بازرسي از این مکان 1320 عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز را كشف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه با اشاره به دستگیری یک متهم در این زمینه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتی برای سير مراحل قانوني به مراجع قضائی معرفي شد.
سرهنگ اکبریدر پایان به منظور پيشگيري از بروز هرگونه حوادث تلخ، خطاب به شهروندان توصيه كرد؛ در صورت كسب هرگونه اطلاعاتي در خصوص محل نگهداري و توزيع موادمحترقه، مراتب را با شماره تلفن 110 اطلاع رسانی کنند.
------------------------------------------
کشف 15هزار قرص و20 لیتر شربت متادون در "میاندورود"
گروه استان‌ها - مازندران - سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 15هزار قرص و 20 لیتر شربت متادون غیر مجاز و دستگیری یک متهم در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع انواع قرص و شربت متادون در سطح استان فعالیت دارد، دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران کلانتری 11 این فرماندهی با انجام یک سری اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کردند.
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودروی متهم، تعداد 15 هزار عدد انواع قرص متادون و 20 لیتر شربت متادون غیر مجاز را کشف کردند.
سرهنگ "باقری گلوردی" با اشاره به اینکه خودرو سواری متهم نیز توقیف و متهم براي سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، خاطر نشان كرد: پليس در راستاي انجام وظايف ذاتي خود و كمك به سلامت جامعه با تمام توان با متخلفان حوزه بهداشت و درمان برخورد قانوني مي كند و اجازه نخواهد داد عده اي سودجو سلامت و امنيت جامعه را به مخاطره بياندازند.
------------------------------------------
دستگیری ارازل و اوباش سابقه دار در نکا
گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری ارازل و اوباش سابقه دار که در خلال درگیری با تیر اندازی به یک مغازه، موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در این باره گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه یکی از ارازل و اوباش اقدام به نزاع، درگیری و تیر اندازی با اسلحه شکاری و انتشار آن در فضای مجازی کرده بود، دستگیری وی در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان نکا قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بازبینی دوربین و شناسايي متهم، پس از انجام هماهنگي هاي قضایي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي، موفق شدند اوباش سابقه دار را در مخفیگاه دستگير و جهت بررسی بیشتر به دادسرا انتقال دهند.
سرهنگ عزیزی با بیان اینکه این فرد تحت تعقیب دستگاه قضایی وانتظامی بود، متواری و مخفیانه فعالیت می کرد، اظهار داشت: با تشکیل پرونده در این خصوص، متهم پس از دستگیری روانه زندان شد.
------------------------------------------
کشف بیش از 4 هزار عدد انواع مواد محترقه پرخطر در"فریدونکنار"
گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان"فریدونکنار" از کشف بیش از 4 هزارعدد انواع مواد محترقه پرخطر در بازرسي از واحدهای صنفی شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسن هاشم پور" بيان داشت: در پي دريافت اخباري مبني بر توزيع مواد محترقه خطرناک قاچاق در واحدهای صنفي در اين شهرستان، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت.
وي افزود: در اين راستا ماموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي به اين واحدهای صنفي اعزام که در بازرسي انجام شده از آن ها تعداد 4 هزار عدد انواع مواد محترقه خارجي قاچاق و پرخطر کشف شد.
فرمانده انتظامي شهرستان فریدونکنار با اشاره به اين که ارزش اموال قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه 70ميليون ريال برآورد شده است، تصريح کرد: پرونده های متشکله براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.
سرهنگ هاشم پور در پايان از خانواده ها درخواست کرد با توجه به نزديک شدن به ايام پاياني سال، مراقبت بيشتري نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراشي با سلامتي کامل روزهاي بهاري را تجربه کنند
------------------------------------------
سارقان ساختمان های نیمه کاره دردام پلیس تنکابن
گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق ساختمان های نیمه کاره با 16 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمانهای نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 3 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی به 16 فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
عامل توزیع مواد محترقه در عباس آباد دستگیر شد
گروه استان ها - مازندران - فرمانده انتظامي شهرستان عباس آباد از کشف 9 هزار عدد انواع مواد محترقه ودستگیری 3 نفر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مصطفی بابایی" در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه توسط فردی در شهرستان عباس آباد موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی، اظهار داشت: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، در حین توزیع مواد محترقه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: در بازرسی از مغازه متهمان 9 هزار عدد انواع مواد محترقه خطرناک به ارزشی بالغ بر 85 میلیون ریال کشف شد.
سرهنگ بابایی در پایان از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار