کد خبر: ۱۰۹۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 12 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سومین جشنواره شکر سرخ بهنمیر روز ۲۵ اسفندماه، برگزار می شود. 

برگزاری سومین جشنواره شکر سرخ بهنمیر  

 رئیس شورای اسلامی شهر بهنمیر گفت: سومین جشنواره شکر سرخ این شهر، روز پنجشنبه ۲۵ اسفندماه برگزار می شود.

 حیدر تیرگر افزود: جشنواره شکر سرخ، یکی از ۳ برند ممتاز شهر همیشه زیبای بهنمیر که بر طبق اظهارات و تشخیص کارشناسان تغذیه و صاحب نظران، خاصیت دارویی قابل توجهی دارد با هماهنگی مسئولان بخش بهنمیر و شهرستان بابلسر، مدت یک روز در سالن ورزشی مرحوم مجدآرا بهنمیر برپا می شود.

رئیس شورای شهر بهنمیر گفت: در این جشنواره شکر سرخ و سایر فرآورده های نیشکر در چندین غرفه به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد و علاوه بر ارائه این محصول با ارزش، با پیشنهاد غلامرضا چشمه نور رئیس اداره میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بابلسر، انواع صنایع دستی و غذای های محلی همراه بانوروزخوانی و اجرای برنامه‌های طنز، نورافشانی و موسیقی سنتی و پاپ به نمایش گذاشته خواهد شد.

او در ادامه افزود: این نوید را به مردم شریف منطقه و ساکنان استان‌های شمالی کشور می دهم که جشنواره ۲ برند مطرح دیگر بهنمیر، توت فرنگی سرگل ناب و مبل زیبا و کم نظیر خانگی و اداری نیز در سال ۱۴۰۲ در بهنمیر برگزار می شود.

تیرگر در پایان گفت: این فرصت را مغتنم می شمارم و از مردم زیبانگر ایران به ویژه استانهای شمالی دعوت به عمل می آورم تا از محصولات نمایشگاه شکرسرخ بهنمیر بازدید و خرید کنند. 

خبر مجید غلامی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار