کد خبر: ۱۰۹۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸ 11 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/12/1401 تقدیم حضور می گردد.


------------------------------------------

کلاهبرداری 3 هزار میلیارد ریالی در محمود آباد 

سردارمرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که با فروش ویلا و آپارتمان غیر، از 20 نفر 3 هزار میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"مرتضی میرزایی" درباره جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی چند مرجوعه ای قضائی مبنی بر کلاهبرداری از 20 نفر از شهروندان توسط فردی در شهر سرخرود محمود آباد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، موفق به شناسایی متصدی یکی از دفاتر مشاوره املاک در ارتباط با این پرونده شدند.

سردارمیرزایی، تصریح کرد: متهم که با اجاره چندین واحد ویلایی و آپارتمانی در نوار ساحلی این شهرستان، با اسنادی جعلی آنها را به فروش می رساند در اقدامی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

این مقام انتظامی، در ادامه اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده به کلاهبرداری سه هزار میلیارد ریالی از 20 شهروند در استان های مازندران و تهران اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه به مردم توصیه کرد: برای خرید و فروش خانه و زمین نسبت به استعلام از مبادی مربوطه و دستگاه های مسئول اقدام کنند تا شاهد بروز چنین کلاهبرداری هایی در این خصوص نباشیم.#

------------------------------------------

دستگیری سارق سیم و کابل برق در ساری 

سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین انتظامی استان مازندران از دستگیری سارق سیم و کابل با اعتراف به 23 فقره سرقت در شهرستان ساری خبر داد. 

سرهنگ "سیدموسی حسینی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت:پس از چند فقره سرقت سیم و کابل هوایی برق در سطح حوزه استحفاظی ساری، اکیپ های نامحسوس شبانه برای شناسایی سارق یا سارقان تشکیل شد.

وی افزود: پس از بررسی شیوه و شگرد و محل های وقوع سرقت مأموران کلانتری 11 ساری اقدام به گشت زنی نامحسوس در سطح حوزه کردند که در نهایت سارق در حین سرقت رویت و با اقدام به موقع مأموران دستگیر شدند.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در بازجویی های انجام شده این سارق که اعتیاد به مواد مخدر صنعتی داشتند به 23 فقره سرقت در سطح حوزه استحفاظی ساری اعتراف کرد.

سرهنگ حسینی از کشف 700 متر سیم کابل و ابزار و ادوات سرقت از سارق خبرداد و گفت: با تکمیل پرونده متهم با دستور قضائی روانه زندان شدند و تحقیقات در زمینه سایر سرقت های احتمالی کماکان ادامه دارد.

------------------------------------------

کشف بیش از 75 هزار عدد مواد محترقه توسط کلانتری ها و پاسگاه های مازندران 

سرهنگ سید محسن جعفری رئيس پليس پیشگیری فرماندهي انتظامي استان مازندران از کشف 75 هزار و 658 عدد مواد محترقه از ابتدای اسفندماه تا کنون توسط ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح استان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ" سید محسن جعفری" در تشريح اين خبر بيان داشت: با توجه به روزهاي پاياني سال و نزديک شدن به چهارشنبه سوري، برخورد با توزيع کنندگان مواد محترقه به صورت ویژه در دستور کار کوپ های استان سطح استان قرار گرفته است.

سرهنگ جعفری افزود: ماموران انتظامی در عملیات های متعدد موفق به کشف 75 هزار و 658 عدد مواد محترقه شدند.

رئيس پليس پیشگیری فرماندهي انتظامي استان مازندران با اشاره به اينكه در اين رابطه 24 متهم دستگير شده ، اذعان داشت: به استناد قانون مجازات اسلامي هر گونه قاچاق ، خريد و فروش و ... مواد منفجره و محترقه به طور غير مجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم خواهد شد

وی در خاتمه با هشدار به كساني كه بخواهند با تهيه و توزيع مواد محترقه زمينه بي نظمي و ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان را فراهم سازند، افزود : طی هماهنگی های صورت گرفته با مرجع قضایی برخورد قاطعانه ای با اینگونه افراد صورت خواهد گرفت.

------------------------------------------

کشف 21 هزار عدد مواد محترقه در بابل 

سرهنگ محمدزمان شالیکار فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف 21 هزار و 57 عدد انواع مواد محترقه در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" در بیان این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه در برخی از واحدهای صنفی شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، اظهار داشت: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی 4 واحد صنفی تهیه و عرض

یال کشف شد.

سرهنگ دیلمی در پایان از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند.

------------------------------------------

دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری 3 سارق اماکن خصوصی و کشف 9 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی"در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، موضوع دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی 3 سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تا کنون به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردن .

سرهنگ "عزیزی" با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند .

------------------------------------------

کشف 3 هزار عدد انواع مواد محترقه در بابلسر 

سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامي شهرستان بابلسر از کشف 3 هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز از چند واحد صنفی متخلف در آن شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "سید جعفر افضلی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه توسط تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: با هماهنگی قضائی ماموران پلیس امنیت عمومی پس از شناسایی محل نگهداری موادمحترقه در واحدهای صنفی در بازرسی از آن واحد های تقریبا 3 هزار عدد موادمحترقه کشف کردند.

سرهنگ افضلی با اشاره به اینکه پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا برخورد جدی و قانونی می کند از شهروندان خواست برای پیشگیری از حوادث تلخ ایام آخرسال، نظارت بر فرزندان خود را جدی بگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

ه انواع مواد محترقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ شالیکار در ادامه تصریح کرد: در بازرسی های به عمل آمده از این واحدهای صنفی در مجموع 21 هزار و 57 عدد انواع مواد محترقه کشف و متصدیان این واحد های نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

وی از برخورد قاطع پلیس در مواجهه با مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و از شهروندان خواست: به منظور پیشگیری از حوادث چهارشنبه آخرسال، در صورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت سودجویان در این زمینه مراتب را از طریق تلفن 110به پلیس گزارش کنند.

------------------------------------------

توقیف خودروی حامل مواد مخدر در بهشهر 

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري 4 سوداگر مرگ و کشف 15 کيلو گرم مواد مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در تشریح این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر توسط افرادی با خودروی سواری، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی خودروی مورد نظر را حین تردد در یکی از محورهای مواصلاتی این شهرستان متوقف کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگیری 4 قاچاقچی مواد مخدر در این عملیات خبر داد و تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان 15 کیلوگرم مواد مخدر تریاک کشف و متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عنایتی در خاتمه اظهار داشت: پليس با عزمی راسخ با هرگونه فعاليت قاچاقچيان که امنيت و سلامت جوانان و نوجوانان را مورد تهديد قرار مي دهد برخورد خواهد کرد و تحقق این امر مستلزم مشارکت همگانی مردم با پلیس در گزارش این گونه موارد از طریق تلفن 110 است.

------------------------------------------

قاچاقچی مواد مخدر در سوادکوه دستگیر شد 

سرهنگ عبدالله اکبری فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه از دستگيري قاچاقچي مواد مخدر و کشف 2 کیلو گرم موادمخدر تریاک در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر بیان داشت : در پي کسب خبر مبني حمل و توزیع مواد مخدر توسط یک عامل افيوني در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وي افزود: مأموران با انجام تحقيقات پلیسی و بررسي ميداني متهم را در حال جابجایی مواد مخدر با یک خودروی سواری شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه با اشاره کشف 2 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر، ادامه دا: متهم نیز در اقدامی عملیاتی دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

------------------------------------------

محتکر روغن نباتی در نوشهر دستگیر شد 

سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف بیش از 2 تن روغن خوراکی از یک محتکر کالا در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اکبر درویشی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار انواع مواد خوراکی توسط فردی در شهرستان نوشهر، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: مأموران ضمن هماهنگی های قضائی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهم 2 تن و 40 کیلوگرم روغن خوراکی کشف کردند.

وی، ارزش کالای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد و 100 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: اموال مکشوفه به سازمان مربوطه تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ درویشی در پایان با بیان این که قاچاق و احتکار کالا موجب اخلال در نظام اقتصاد و سلامت جامعه خواهد شد، از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هر گونه فعاليت هاي غيرقانوني، و قاچاق و احتکار کالاها و اقلام اساسی، موضوع را در اسرع وقت از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

------------------------------------------

عامل توزیع مواد محترقه در تنکابن دستگیر شد 

سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامي تنکابن از کشف 5500 عدد انواع مواد محترقه و40 عدد نارنجک دستی در این شهرستان خبر داد . 

سرهنگ "بهادر دیلمی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر توزیع مواد محترقه توسط فردی در شهرستان تنکابن موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت .

وی، اظهار داشت: ماموران پس از بررسی های همه جانبه و اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی و در اقدامی عملیاتی، وی را در حین توزیع مواد محترقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن ، تصریح کرد: در بازرسی از مغازه متهم 5500 عدد انواع مواد محترقه و 40 عدد نارنجک دستی خطرناک به ارزشی بالغ بر 70 میلیون ریال است

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار