دولت سیزدهم ۸۷ هزار میلیارد تومان بدهی سازمان تامین اجتماعی را به بانک های عامل پرداخت کرده است
کد خبر: ۱۰۹۶۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ 10 March 2023

به گزارش تابناک مازندران از سایت گزارشگر ساری، سیدصولت مرتضوی در ادامه سفر به مازندران در پانزدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران و دیدار با تشکل‌های کارگری، کارفرمایی و تعاونگران استان با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعلام اینکه منابع و مصارف بودجه سال آینده ۲ هزار هزار میلیارد تومان است، اظهارداشت:

دولت سیزدهم ۸۷ هزار میلیارد تومان بدهی سازمان تامین اجتماعی را به بانک های عامل پرداخت کرده است.

وی با بیان اینکه تورم با خلق پول مهار نمی شود، تصریح کرد: برای تعیین دستمزد باید با سه جانبه‌گرایی به توافق عادلانه رسید، سیاست دولت این است تا خرید خدمت را توسعه و ۱۲۰ درصد منابع بیمه تکمیلی و ۸۰ درصد شرح خدمات را برای بازنشستگان افزایش دهد.

مرتضوی با تاکید بر اینکه آموزش کارگران جدی گرفته و نظام استادی-شاگردی را راه انداخته، افزود: نرخ بیکاری استان مازندران از نرخ بیکاری متوسط کشوری پایین که این امر قابل تقدیر است.

روحیه جریان کارگری مازندران انقلابی است

استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه روحیه جریان کارگری استان انقلابی بوده و دلبستگی ویژه‌ای به نظام و انقلاب دارند، گفت: در یکسال گذشته برای پیگیری مطالبات کارگران بیشترین وقت را گذاشتیم.

سیدمحمود حسینی‌پور خاطرنشان کرد: به همین منظور قرارگاه دانش بنیان را در استان با حضور رؤسای دانشگاه تشکیل دادیم.

بودجه کارآفرینی باید محقق شود

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس نیز با اشاره به اینکه بودجه کارآفرینی باید محقق شد، گفت: در حوزه درمان باید مشکلات رفع شود.

علی بابایی کارنامی با اشاره به اینکه مجلس ثابت کرده در خدمت مردم است،اظهارداشت: مشکلات جامعه کارگری را با وحدت همه گروه های کارگری و کارفرمایی حل کنیم. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار