در پايان این مراسم به ميمنت قدوم مبارک اين مولود خجسته 5 نفر از حضار به قيد قرعه جهت اعزام به سفر زيارتي بارگاه ملكوتي ‌حضرت امام رئوف(ع) انتخاب شدند
کد خبر: ۱۰۹۶۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۳ 09 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، همزمان با تجليل از كارگران و جوانان نمونه:
آئين جشن ميلاد حضرت وليعصر(عج) در نيروگاه نكا برگزار شد

مدير عامل شرکت مدیریت تولید برق نکا گفت: در دنیای معاصر و مدرن امروز دیگر قدرت کشورها با تجهیزات و منابع مالی آنها سنجیده نمی شود بلکه نیروی انسانی متخصص و صاحب اندیشه تشکیل دهنده مؤلفه اصلی قدرت هستند.

بر اساس این گزارش تابناک ، به مناسبت ولادت يگانه منجي عالم بشريت، حضرت ولي عصر(ع) جشن با شكوهي با حضور منتظران حضرتش در نيروگاه شهيد سليمي نكا برگزار شد.  

در اين مراسم كه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در میان سرور منتظران و عاشقان امام زمان در محل نمازخانه شركت برگزار شد، ابتدا ذاكر اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام حاج صاحب شجاعی در وصف فضائل ملكوتي بقیها...الاعظم(عج) به مديحه سرايي و مولودي خواني پرداخت.

بخش دیگر این مراسم به تجلیل و تقدیر از کارگران و جوانان نمونه سال گذشته نیروگاه اختصاص داشت که در این بخش حسینعلی تازیکی ابتدا ضمن تبریک ولادت با سعادت امام زمان(عج)، از تلاشهای کارکنان نیروگاه برای حفظ واحدها و پایداری تولید در شرایط دشوار اقتصادی و فرسودگی تجهیزات واحدها، بدلیل عمر بالا تقدیر و تشکر نمود.

وی با اشاره به نقش و جايگاه نيروي انساني در هندسه قدرت کشورها گفت: در دنیای معاصر و مدرن امروز دیگر قدرت کشورها با تجهیزات و منابع مالی آنها سنجیده نمی شود بلکه نیروی انسانی متخصص و صاحب اندیشه تشکیل دهنده مؤلفه اصلی قدرت هستند.

مدير عامل شرکت مدیریت تولید برق نکا با استناد به احادیث و سیره پیامبر اکرم(ص) بر حسن انجام کار در تمامی مسئولیتها و وظایف محوله تأکید کرد و همگان را به مهربانی، حسن خلق، تواضع و فروتنی توصیه نمود.

حسینعلی تازیکی از جوانان به عنوان آينده سازان كشور ياد كرد و افزود: جوانان پشتوانه ها و سرمايه هاي عظیم کشور و سرشار از شور و نشاط و اميد هستند و اگر فرصتی در اختیار آنان قرار بگیرد استعدادهای بالقوه آنان به فعلیت میرسد و یقیناً میتوانند گره گشای مشکلات بزرگ باشند چنانچه جنگ تحمیلی را اداره کردند و حتی فرماندهان جوان ما علیرغم سن کم خالق افتخارات بزرگی شدند و دنیای استکبار را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.

در پايان از خدمات 26 نفر از كارگران و 6 جوان برگزيده سال گذشته نيروگاه به نام هاي؛ ولي ا... باباجاني، حسین کریمی، علی اکبر یخکشی، سیدحسین حسینی، جواد خمی، حسین دارابی، مجتبی خادمی، محسن کیوانفر، صادق فتحی،  عمار صفری، ابوذر دامادی و ابراهیم حسین نتاج، كارگران نمونه و فاضل مظلومی، بهزاد فلاح، مهدی شکری اسرمی و عیسی نوروزی جوانان نمونه در شركت مديريت توليد برق نكا و میثم خلیلیفر، امیر شکری، قدرت محمودی، ابراهیم برزگر، مصطفی عرب، محمد باقر محمدی، حسن صابری نیا و عسکری خلیلی كارگران نمونه و مجتبی مهدوی جوان نمونه در شركت آذربارمان اوج ايرانيان و حمید غفاری، علی حسن نژاد، سیداحمد میرتقیان و مرتضی محمدی كارگران نمونه و ابوالفضل خاکی جوان نمونه شركت تعميرات صنايع نيروگاهي مازندران(صنير) و نيز عادل چهاردهی و سعید طاهری كارگران نمونه از شركت مبین نظم امین با اهداي لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

لازم به ذکر است که 11 شعبان المعظم مصادف با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع)  به روز جوان نامگذاری شده است.

در پايان این مراسم به ميمنت قدوم مبارک اين مولود خجسته 5 نفر از حضار به قيد قرعه جهت اعزام به سفر زيارتي بارگاه ملكوتي ‌حضرت امام رئوف(ع) انتخاب شدند. 

خبر الهام زارعی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار