مردانی در نشست پایانی اجلاس بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان:
کد خبر: ۱۰۹۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵ 09 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس سازمان بسیج اساتید کشور گفت: تمدن اسلامی از طریق پیشرفت های علمی و فناوری محقق خواهد شد و دانشگاه فرهنگیان باید پرچم‌دار این پیشرفت ها باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، دکتر محمدرضا مردانی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست پایانی اجلاس سالانه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان کشور با اشاره به اینکه قدرت علمی و فناوری امروز از مهم ترین مولفه های قدرت است، اظهارداشت: در جهان امروز قدرت دانایی محور و علمی مهم است؛ زیرا پیشرفت های همه جانبه از این منظر در نظر گرفته می شود. 

دانشگاه فرهنگیان پرچم‌دار پیشرفت ها باشد
دانشگاه فرهنگیان پرچم‌دار پیشرفت ها باشد  

وی افزود: ایران امروز همانطور که در قدرت نظامی دشمنان را به حیرت واداشته است در قدرت علمی و فناوری نیز گام‌های بلندی برداشته است.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: ایران اسلامی در همه ابعاد پیشرفت های خوبی داشته اما در زمینه علمی جهش قابل توجهی داشته است.

مردانی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور گفت: بر اساس آمارهای بانک جهانی ما مسیر خوبی را در مسیر رشد اقتصادی در پیش داریم و به همین دلیل دشمن تلاش می کند با ایجاد مشکلات و مسائلی در این مسیر را انحراف ایجاد کند.

وی با بیان اینکه یک روزی سیم خاردار هم به ما نمی دادند اما امروز با لفاظی های تایید نشده از صادرات تسلیحات ایرانی ابراز نگرانی می کنند، افزود: ایران همانطور که در ساخت موشک و پهپاد در شدیدترین شرایط تحریمی، اتفاقات بزرگی را رقم زد، در عرصه های علمی و فناوری نیز نشان داد که هیچ مانعی در مقابل خود نمی بیند.

رییس سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره به اینکه تمدن اسلامی از طریق پیشرفت های علمی و فناوری محقق خواهد شد، خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان باید پرچم‌دار این پیشرفت ها باشد.

مردانی با بیان اینکه مسائل تربیتی باید از دانشگاه فرهنگیان به دانشگاههای دیگر منتقل شود، گفت: بسیج اساتید برای این موضوع برنامه ریزی کند.

وی با اشاره به اینکه بسیج اساتید دانشگاه فرهنگیان باید ریاست دانشگاه را همه جانبه حمایت کند، افزود: البته این استراتژی و راهبرد بسیج اساتید در همه دانشگاه‌ها است. نقدها باید در فضایی صمیمی و دوستانه مطرح شود و روسای دانشگاه فرهنگیان از اساتید باسابقه بسیجی هستند و امروز ما باید به آنها کمک کنیم.

رییس سازمان بسيج اساتید ادامه داد: استراتژی ما رصد هوشمندانه، نقدمنصفانه و حمایت حکیمانه است و تا جایی که می توانیم باید این راهبرد را دنبال کنیم. شاهد تلاش های دکتر صحرایی هستیم و با حمایت اساتید بسیجی این تلاش ها حتما نتیجه خواهد داد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار