تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز هلی پنج شنبه و جمعه 18 و 19 اسفند ماه نیز از کرج ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
کد خبر: ۱۰۹۶۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰ 09 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 18/12/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
سرهنگ یدالله جهان تاب رئیس پلیس راه استان مازندران از اعمال محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز سه شنبه16 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 اسفند ماه 1401 در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "یدالله جهان تاب" در تشریح این خبر، گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر امروز سه شنبه16 اسفندماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 20 اسفند ماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.
رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز ترافیک، در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.
سرهنگ جهان تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور "کرج- چالوس" و بالعکس، اظهار داشت: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روزهای سه شنبه و چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 از میدان امیرکبیر کرج و آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
جهان تاب، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز هلی پنج شنبه و جمعه 18 و 19 اسفند ماه نیز از کرج ابتدای آزاد راه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایط نقلیه از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک طرفه خواهد بود.
وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها در محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 امروز سه شنبه و چهارشنبه 16 و 17 اسفندماه و از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 18 و 19 اسفندماه از این محور ممنوع است .
رئیس پلیس راه استان مازندران همچنین اذعان داشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز های پنج شنبه و جمعه 18 و 19 اسفند ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 4 بعد از ظهر تا ساعت 24 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل به صورت مقطعی از آب اسک به رودهن (محدوده مشاع) به صورت یک طرفه است.
جهان تاب از ممنوعیت تردد برای انواع تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 18 و 19 اسفندماه از مسیر جنوب به شمال محور "تهران – فیروزکوه و قائم شهر" و بالعکس خبر داد.
وی همچنین یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای این مدودیت های کان لم یکن تلقی خواهد شد.
رئیس پلیس راه مازندران در پایان از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، همراه داشتن زنجیر چرخ و سایر تجهیزات زمستانی، ضمن مدیریت سفر خود در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند.
------------------------------------------
پلمب 2 واحد صنفی توزیع مواد محترقه در نوشهر
سرهنگ اکبر درویشی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از کشف 3 هزار 120 عدد انواع مواد محترقه و پلمب 2 واحد صنفی توزیع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اکبر درویشی " با اعلام جزئیات این خبر گفت: با توجه به فرارسیدن ایام پایانی سال، طرح مقابله با تهیه و توزیع مواد محترقه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی در این ارتباط موفق به شناسایی 2 واحد صنفي توزيع مواد محترقه در این شهرستان شدند.
وی از کشف 3 هزار و 120 عدد انواع مواد محترقه در بازرسی از این واحدهای صنفی خبر داد و اظهار داشت: ضمن پلمب این واحدهای صنفی متصدیان آن دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در خاتمه از شهروندان خواست: با توجه به حوادث ناگواری که در چهارشنبه آخر سال برای افراد اتفاق می‌افتد هرگونه اطلاعاتی در مورد نگهداری و فروش مواد محترقه را بلافاصله از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
------------------------------------------
کشف 117 هزار عدد انوا

ع موادمحترقه در مازندران
سرهنگ محمد محمد پور رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 117 هزار عدد انواع موادمحترقه قاچاق به ارزش 10 میلیارد رسال خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمد محمد پور" در تشريح اين خبر، اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی با همکاری یگان های انتظامی استان طرح ویژه مقابله با قاچاق کالا به ویژه موادمحترقه را در دستور کار خود قرار دادند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران بيان داشت: ماموران در بازرسي از انبار ها و واحد های صنفی بیش از 117 هزار قلم انواع موادمحترقه را کشف کردند.
وی ارزش ريالي این مقدار مواد مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان بيش از10ميليارد ريال اعلام کرد و افزود:افراد دستگیر شده به همراه پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
سرهنگ محمدپور ضمن قدردانی و تشکر از شهروندان خواست هرگونه اخبارمربوط به قاچاق کالا و ارز علی الخصوص مواد محترقه را با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال به قید فوریت از طریق پل ارتباطی 110 گزارش دهند.
------------------------------------------
اخلالگر نظم و امنیت در عملیات ضربتی پلیس ساری زمینگیر شد
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری یک اخلالگر نظم و امنیت عمومی در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر، گفت: در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر ایجاد ناامنی و مزاحمت برای آنان توسط یکی از اراذل و اوباش منطقه بلافاصله ماموران یگان امداد به محل اعزام شدند .
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: متهم که دارای سوابق متعدد کیفری از جمله شرارت، حمل و توزیع مواد مخدر در این شهرستان نیز بوده، به محض مشاهده ماموران قصد درگیری با آنان را داشته که در یک اقدام عملیاتی توسط ماموران زمینگیر شد .
سرهنگ حسن زاده از کشف یک قبضه سلاح سرد و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از متهم خبر داد و اظهار داشت: این اخلالگر نظم ، امنیت و آرامش عمومی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ حسن زاده در پایان با اشاره به این که امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخوردی سخت و قاطعانه مواجه خواهند شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه ناامنی ها، شرارت و هر اقدامی که منجر به سلب آرامش و امنیت آنان خواهد شد را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند .
------------------------------------------
دستگیری 14 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل
سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری 14 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمد زمان شالیکار"، در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس با اعلام این خبر، گفت: با هدف افزایش، آسايش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.
وی با اشاره به دستگیری 14 سارق از قبیل سارقان قطعات داخل خودرو، منازل شخصی، اماکن خصوصی و کابل برق در این طرح ، بیان داشت: در این عملیات 3 خودرو سرقتی کشف و 4 دستگاه خودرو متخلف توقیف شدند.
سرهنگ شالیکار همچنین با اشاره به دستگیری 2 نفر از مخلان نظم و امنیت 2 خرده فروش مواد مخدر و 5 معتاد متجاهر در این طرح اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی در مجموع 13 هزار و 450 عدد انواع مواد محترقه از عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه در این شهرستان کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان از شهروندان خواست: هرگونه اخبار و اطلاعات از فعاليت مجرمان و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی در شهرستان را از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اعلام کنند.
------------------------------------------
کشف 7 هزار و 400 عدد مواد محترقه در" محمودآباد "
سرهنگ محمودحسین زاده فرمانده انتظامي شهرستان "محمودآباد" از کشف 7400 عدد موادمحترقه در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمودحسین زاده"، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه در تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار مأموران شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران پس از شناسایی محل های نگهداری کالا در این واحدهای صنفی، در بازرسی از واحدهای مذکور 7400 عدد انواع موادمحترقه کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به این که پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا برخورد جدی و قانونی می کند از شهروندان خواست: برای پیشگیری از حوادث تلخ ایام آخر سال ،نظارت بر فرزندان خود را جدی بگیرید و در صورت مشاه

ده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری 3 سوداگر مرگ در "میاندورود"
سرهنگ شهرام باقری گلوردی سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 4 و نیم کیلوگرم موادمخدر تریاک و دستگیری 3 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر در آن شهرستان خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "شهرام باقری گلوردی" در بیان این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هدایت عملیاتی ماموران مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مواد مخدر از طریق محور مواصلاتی با خبر شدند.
وی افزود: ماموران با اجرای طرح کنترل مسیر مواصلاتی، ماموران موفق به شناسایی و توقیف خودروی مورد نظر در یک عملیات ضربتی شدند .
سرپرست انتظامی شهرستان میاندورود از کشف 4 و نیم کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو خبر داد و افزود: در این عملیات 3 سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ باقری در پایان خاطرنشان کرد: تلفن110 پليس به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه سوداگران مرگ و قاچاقچيان مواد مخدر است و شهروندان پلیس را در اجرای هرچه بهتر این ماموریت خطیر یاری رسانند.
------------------------------------------
کشف 5 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري
سرهنگ عبداله حسن زاده فرمانده انتظامی شهرستان ساری از توقیف 2 خودروی نیسان با 5 تن چوب جنگلي قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام اين خبر گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران بخش انتظامی پاسگاه گرماب در مسیر حوزه استحفاظي به 2 خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 5 تن چوب قاچاق که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های این شهرستان ساری برداشت شده بود، کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: رانندگان این خودرو ها پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری سارقان معابر عمومی در عباس آباد
سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 2سارق معابر عمومی و اعتراف به 6 فقره سرقت، خبر داد.
سرهنگ "مصطفی بابایی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از معابر عمومی در عباس آباد، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران یگان امداد شهرستان قرار گرفت.
وي در ادامه با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، موفق شدند 2 نفر سارق را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه ، دستگیر کنند افزود: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای و سابقه دار می باشد.
فرمانده انتظامی عباس آباد با بیان اینکه متهمان در بازجویی های پلیسی به 6 فقره سرقت در سطح شهرستان معترف شدند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودروی متهمان، مقداری اموال مسروقه و آلات سرقت کشف شد.
سرهنگ بابایی در پایان تصریح کرد: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضائی شدند.
------------------------------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در آمل
سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق سيم کابل برق با 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
سرهنگ "علی داداش تبار" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان آمل، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت ماموران پلیس آگاهی موفق به شناسایی  سارق حرفه ای در این ارتباط شدند
فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: متهم درحال سرقت در اقدامی غافلگیرانه و ضربتی توسط ماموران دستگیر شد .
سرهنگ داداش تبار از کشف مقادیر قابل توجهی سیم برق سرقتی از وی خبر داد و اظهار داشت: متهم ضمن اقرار به11 فقره سیم و کابل برق از شبکه های توزیع در این شهرستان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
------------------------------------------
کشف هزار لیتر سوخت قاچاق در آمل
سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف 10 هزار ليتر سوخت گازئیل قاچاق و

خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی به ارزش 500 میلیون ریال خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: ماموران پاسگاه بخش لاریجان در اجراي طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي جاده هراز به یک دستگاه خودروی حمل سوخت  مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.
وي بيان داشت: ماموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی موصوف، مقدار 10 هزار لیتر سوخت گازئیل قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی ، به ارزش 500 میلیون ریال کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر و به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ داداش تبار خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار