کد خبر: ۱۰۹۵۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ 09 March 2023

۲۸ زندانی غیرعمد آملی آزاد شدند
 دبیرکانون خدمت رضوی شهرستان آمل، گفت: به مناسبت نیمه شعبان به همت انجمن حمایت از زندانیان و کانون خدمت رضوی شهرستان آمل ۲۸ زندانی جرایم غیرعمد آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

احمد کوهستانی امروز در گفت‌وگو با ایسنا افزود: مبلغ بدهی این زندانیان ۳۰ میلیارد ریال بود که با همت خیران وزکانون خدمت رضوی و انجمن حمایت از زندانیان همه بدهی‌های آنان پرداخت شد تا این افراد در ایام ولادت یگانه منجی عالم بشریت به آغوش خانواده خود باز گردند.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌هایی که با اداره زندان و پیگیری‌ و دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و در راستای اهداف تعیین شده انجمن حمایت از زندانیان بدهی آنها با طلبکاران تسویه و جرائم غیرعمد آنها پرداخت شد.

دبیرکانون خدمت رضوی شهرستان آمل، تصریح کرد: از همه افراد توانمند و خیر درخواست می‌شود به این امر خیر برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد و حمایت از خانواده‌های زندانیان کمک کنند تا بتوانیم از این طریق برخی از آسیب‌های اجتماعی را کنترل کنیم و اجازه ندهیم این مشکلات به جرم تبدیل شوند.

کوهستانی همچنین از تهیه و توزیع ۱۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۸۰۰ هزارتومان به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) میان نیازمندان این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه براین کمک ویژه، تعداد ۵۰ راس گوسفند نیز برای مددجویان زیرپوشش وافراد کم توان مالی قربانی شده و نذورات توزیع شد.

وی افزود: با همکاری خادمیاران رضوی شهرستان و خیران تعداد ۲۵۰ دست پوشاک ویژه عید برای افراد کم توان مالی شهرستان تهیه و به آن‌ها تحویل داده شد 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار