کد خبر: ۱۰۹۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ 08 March 2023

به گزارش تابناک مازندران از ایرنا، دستاوردهای اداره کل اطلاعات مازندران همراه با راهکارهای چگونگی مقابله با توطئه دشمنان در محل بوستان ولایت شهر ساری برای مراجعه کنندگان تبیین شد.

دستاوردهای اداره کل اطلاعات مازندران در بخش های مختلف در۱۴ غرفه به نمایش درآمده است و اقشار مختلف مردم می توانند همه روزه از ساعت ۱۵ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

در این نمایشگاه که به مناسبت نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج) دایر شده، عملکرد اداره کل اطلاعات استان مازندران در بخش های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و ضد جاسوسی با استفاده از عکس، پـوستر و نـمودار عرضه شده است.

این نمایشگاه با هدف معرفی عملکرد سربازان گمنام امام زمان (عج ) در مسیر تامین امنیت، راهکارهای پیشگیری از معضلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین تنویر افکار عمومی برای شناسایی روش های جاسوسی و همچنین راهکارهای مقابله با آنها برپا شد که پخش فیلم و معرفی بولتن های تخصصی تهیه شده در اداره کل اطلاعات استان مازندران از دیگر بخش های این نمایشگاه است.

در محل درب ورودی محل برپایی این نمایشگاه یادمان شهدا و غرفه کودک تدارک دیده شده و در ادامه مسیر غرفه هایی نیز برای نمایش عمومی دستاوردهای اداره کل اطلاعات مازندران در بخش حیات امن، غرب مدعی، حریم امن ، کتاب و پژوهش، سراب، نبرد بی صدا، شهروند و اجتماع، اطلاعات مردم پایه، رنگ و نیرنگ ها، آینده و امید، صحنه آشوب، اقتصاد و امنیت و جهان مجازی تدارک دیده شده و در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در این نمایشگاه علاوه بر به نمایش گذاشته شدن سلاح های سرد و گرم، روش های مختلف سیرویس های اطلاعاتی برای به دام انداختن افراد و تخلیه اطلاعاتی آنان به نمایش گذاشته شده است.

در هر یک از غرفه های این نمایشگاه که مربوط به روش های مختلف سرویس های اطلاعاتی برای جاسوسی است ،علاوه بر نصب تابلوهای هشدار دهنده و به نمایش گذاشته شدن ابزار و وسیله های مختلف برای جاسوسی، غرفه های کتاب نیز در نظر گرفته شده که در آنها روش های مختلف جاسوسی و همچنین راهکار مقابله با آنها به افراد اطلاع رسانی می شود.
در این نمایشگاه همچنین سلاح های گرم و سردی که از اغتشاشگران اخیر در مازندران کشف و ضبط شده، وسایل مورد نیاز برای ساخت بمب دست ساز نیز به نمایش گذاشته شده است و مراجعه کنندگان به هر یک از غرفه های دستاوردهای اداره کل اطلاعات مازندران علاوه بر مشاهد کشفیات در ناآرامی های اخیر در سطح استان ، با روش های مختلف جاسوسی و اعترافات سرکردگان در اغتشاشات اخیر که از طریق تلویزیون برای آنها اطلاع رسانی می شود، آشنایی پیدا می کنند.

کارشناسان امنیتی بر این باورند که برای ایجاد امنیت پایدار در هر منطقه باید تمامی مسائل و مشکلات را در کنار هم دید تا بتوان با حل زنجیره ای آنها به یک امنیت با ثبات و پایدار دست یافت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار