ده ها اصله درخت با استفاده از اره موتوری اینگونه در جنگل های طبیعی سلاخی شده ولی کسی طنین صدای اره موتوری و فروافتادن درختان را نمی شنود
کد خبر: ۱۰۹۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۹ 08 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، خنده دار نیست؟! فردی که قرار است پل ارتباطی بین مدیران ارشد سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور با مردم باشد، مخالفین اجرای یک طرح را، اینگونه نوازش می کند!

ده ها اصله درخت با استفاده از اره موتوری اینگونه در جنگل های طبیعی سلاخی شده ولی کسی طنین صدای اره موتوری و فروافتادن درختان را نمی شنود. می دانید چرا؟

چون ریز و درشت مسولین و مدیران منابع طبیعی کشور همه اولویت ها را فراموش و مشغول توجیه این طرح هستند. از این روزنامه به آن روزنامه. از این شبکه به آن شبکه.... از این پیام رسان فیلتر شده، به آن پیام رسان فیلتر شده! تا مچ سیاسیون!! را بگیرند و افشا گری کنند!

آقای مدیرکل! تنها یک نمونه از سابقه بهره گیری از محیط‌زیست و منابع طبیعی در راستای اهداف سیاسی را با معرفی دقیق افراد نام ببرید. حرف که چه عرض کنم، اتهامی زده اید، پای پیامدهای آن هم بایستید و از آنجایی که در این عرصه کم تجربه اید و شناختی از جامعه کنشگر مخالف اجرای این طرح و ابعاد فنی آن ندارید، بیشتر مشورت کنید، حد و مرزها را بشناسید و محترمانه سخن برانید.

منبع خبر مازندران 

حنیف رضا گلزار 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار