نوزدهمین جلسه کارگروه ارتقای اقتصاد گردشگری قرارگاه شعار سال برگزار شد
کد خبر: ۱۰۹۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۰ 05 March 2023

به  گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران، نوزدهمین جلسه کارگروه ارتقای اقتصاد گردشگری قرارگاه شعار سال"تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین" در روز جمعه ۱2 اسفند ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رامسر برگزار شد. 

برگزاری  جلسه کارگروه ارتقای اقتصاد گردشگری قرارگاه شعار سال  

بر اساس این گزارش، در این جلسه که با موضوع چالش‌ها و فرصت‌های بوم‌گردی برگزار شد، ابتدا دکتر صادق صالحی عضو هیات علمی دانشگاه مازندران و دبیر جلسه، هدف از برگزاری این نشست را بررسی چالش‌ها و موانع توسعه بوم‌گردی و دست‌یابی به راهکارهای مناسب جهت تحقق این امر مطرح کرد و سپس، مطابق دستورالعمل قرارگاه، ذی‌نفعان عرصه گردشگری و بوم‌گردی به طرح مسایل و مشکلات خود پرداختند.

در این جلسه، ظرفیت‌های بوم‌گردی استان به‌ویژه راهکارهای توسعه بوم‌گردی در شهرستان رامسر، چالش‌های احصاشده بوم‌گردی در جلسات و نیز اقدامات انجام‌شده جهت رفع برخی از مشکلات، اتخاذ رویکردهای استراتژیک در زمینه توسعه بوم‌گردی و نیز تاکیدات استاندار مازندران جهت حل معضل و چالش‌های بخش بوم‌گردی و نیز گردشگری از جمله موضوعات مطرح‌شده توسط مسوولان حاضر در این نشست بود. هم‌چنین مالکان و صاحبان اقامت‌گاه‌های بوم‌گردی نیز به طرح دیدگاه‌های خود پرداختند.

یادآور می‌شود: این نشست با حضور جمعی از مدیران کل استان مازندران، رییس اتاق فکر استانداری، رییس اتاق فکر جهاد کشاورزی استان مازندران، فرماندار، معاونان و مسوولان ادارات شهرستان رامسر، شهردار شیرود، رییس انجمن بوم‌گردی، اساتید و جمعی از فعالان گردشگری و کارآفرینان برگزار گردید.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار