کد خبر: ۱۰۹۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۸ 05 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 14/12/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------------------

تیم انتظامی مازندران، نایب قهرمان مسابقات کاراته 

سردار مرتضی میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران از نایب قهرمانی تیم کاراته فرماندهی انتظامی استان در مسابقات بین المللی کاراته، خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، گفت: مسابقات بین المللی کاراته آزاد (سبک سو کيوکشين کاراته)، با حضور 7 تيم خارجي و 18 تيم داخلي، به مدت 2 روز در مجموعه ورزشي شهيد شيرودي تهران برگزار شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: برایر اعلام فدراسيون کاراته جمهوري اسلامي ايران در پایان این مسابقات ورزشی تيم کاراته آزاد فرماندهی انتظامی استان مازندران که به عنوان نماينده فراجا در اين دوره از مسابقات شرکت کرد با کسب 4 مدال طلا و 2 نقره توانست بعد از تيم ملي حفاري ايران نائب قهرمان اين دوره از مسابقات شود.

سردار میرزایی همچنین اظهار داشت: در این مسابقات که با سرپرستی سروان سعيد اسماعيلي و مربيگری حسن پورعلي همراه بود سربازان وظيفه امير حسين سهرابی، ابوالفضل قزنونوي، بهزاد جهانبخشو آيدين زيدي کسب موفق به کسب مدال طلا شدند و سربازان وظيفه ابوالقضل جعفر نواز و رضا هاشم زاده موفق به کسب مدال نقره شدند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با تبریک کسب این موفقیت به جامعه ورزشی استان، هدف از توجه به ورزش در فراجا را بالا بردن توانائی های جسمانی، روحی و مهارتی در کارکنان عنوان کرد و گفت: توجه به این ورزش ها با توجه به پیچیدگی وگستردگی ماموریت ها از ضرریات کار در سازمان انتظامی است .

------------------------------------------

استفاده از ظرفیت پلیس یاران در پایداری امنیت عمومی 

سرهنگ سید محسن جعفری رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با بیان اینکه مشارکت مردمی نقش ویژه ای در تامین امنیت و پیشگیری اجتماعی از جرم در جامعه دارد، گفت: پلیس یاران ظرفیتی توانمند و همراه در ماموریت های فراجا هستند. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محسن جعفری" در این خصوص اظهار داشت : تامین امنیت جامع و کامل آحاد شهروندان بدون بهره گیری از توان و ظرفیت بالقوه ای که در بطن جامعه وجود دارد امکان پذیر نمی باشد لذا در طرح های مشارکتی به دنبال همراهی مردم در نظم و امنیت و افزایش اعتماد متقابل میان پلیس و مردم هستیم و پلیس یاران این امکان را در فراجا فراهم می نماید تا از ظرفیتهای مردمی به شکل سازمان یافته در ماموریت ها استفاده بهینه به عمل آید.

وی به تشریح دستاوردهای مطلوب پلیس یاران موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی در سال جاری پرداخت و گفت: پلیس یاران با همکاری مراکز انتظامی از قبیل کلانتری ها در شهرستان های استان موفق به دستگیری 113 نفر سارق و 71 نفر معتاد متجاهرو 82 نفر توزیع کننده مواد مخدر شدند .

سرهنگ جعفری در ادامه افزود : همکاری در کشف 57 دستگاه خودرو سرقتی و 39 دستگاه موتورسیکلت مسروقه و78مورد کالای قاچاق و 65 مورد کشف اموال بلا صاحب از دیگر دستاورد های پلیس یاران در این مدت در سطح استان بوده است.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در خاتمه با اشاره به فعالیت 1610 نفر تحت عنوان " پلیس یار" در سطح استان تاکید کرد : به منظور تقویت و توسعه موسسات خدمات حفاظتی و مراقبتی، از این بخش پشتیبانی و حمایت های همه جانبه صورت خواهد گرفت .

------------------------------------------

دستگیری ارازل و اوباش سابقه دار در نکا 

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری یک نفر ارازل و اوباش سابقه دار که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" در این باره گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه یک نفر ارازل و اوباش در یکی از مناطق شهر اقدام به درگیری و ضرب و جرح با یکدیگر کردند که موجب سلب آسایش عمومی شده است، دستگیری آنان در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با شناسايي متهم و پس از انجام هماهنگي هاي قضایي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي، موفق شدند اوباش سابقه دار را دستگير و جهت بررسی بیشتر به دادسرا انتقال دهند.

سرهنگ عزیزی با بیان اینکه این فرد تحت تعقیب دستگاه قضایی وانتظامی وزندانی فراری بوده است، اضافه کرد: با تشکیل پرونده در این خصوص، متهم دستگیر شده به زندان اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در پایان گفت: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به ارازل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

------------------------------------------

کشف محل دپوی چوب های جنگلی قاچاق در محمودآباد 

سرهنگ محمود حسین زاده فرمانده ان

ین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 12 موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق اعتراف کردند.

سرهنگ بابایی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

------------------------------------------

کشف بیش از 4 هزار عدد انواع مواد محترقه پرخطر در"گلوگاه" 

سرهنگ محمود کلوانی، فرمانده انتظامي شهرستان"گلوگاه" از کشف بیش از 4 هزارعدد انواع مواد محترقه پرخطر در بازرسي از واحدهای صنفی شهرستان خبر داد. 

سرهنگ"محمود کلوانی"در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس بيان داشت: در پي دريافت اخباري مبني بر توزيع مواد محترقه خطرناک قاچاق در واحدهای صنفي در اين شهرستان، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران ضمن هماهنگي با مرجع قضائي به اين واحدهای صنفي اعزام که در بازرسي انجام شده از آن ها تعداد 4 هزار عدد انواع مواد محترقه خارجي قاچاق و پرخطر کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه با اشاره به اين که ارزش اموال قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه 67ميليون ريال برآورد شده است، تصريح کرد: پرونده های متشکله براي انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

سرهنگ کلوانی در پايان از خانواده ها درخواست کرد با توجه به نزديک شدن به ايام پاياني سال، مراقبت بيشتري نسبت به فرزندان خود داشته باشند تا به دور از هر نوع حادثه دلخراشي با سلامتي کامل روزهاي بهاري را تجربه کنند

تظامی شهرستان محمودآباد از کشف 8 تن چوب جنگلی قاچاق در یکی از باغات روستاهای حومه آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام این خبر، بیان داشت: در راستاي طرح تشديد مبارزه با قاچاق کالا و ارز به خصوص مقابله قاچاق منابع ملي در پي کسب خبری مبني بر فعالیت فردی در امر قطع درختان و قاچاق چوب آلات جنگلي، موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه اهلمرستاق این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و شناسایی متهم به قاچاق چوب، محل نگهداري چوب آلات جنگلی قاچاق، شناسايي و با همکاري ماموران اداره منابع طبيعي در بازرسی از محل 8 تن چوب آلات جنگلي از نوع توسکا کشف شد.

وی تصریح کرد: متهم به قاچاق با قطع درختان، چوب آلات را داخل باغی جمع آوري و در فرصت هاي مختلف آنها را بارگيري و به فروش مي رساند

سرهنگ حسین زاده، اظهار کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ريالي کشفیات 240 میلیون ریال برآورد شد که کلیه اموال مکشوفه به منابع طبيعي تحويل شد

------------------------------------------

کشف 6 هزار و 900 عدد مواد محترقه در آمل 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامي شهرستان آمل از کشف 6900عدد موادمحترقه در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "علی داداش تبار' در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر عرضه موادمحترقه توسط تعدادی از واحدهای صنفی در سطح شهرستان ، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: با هماهنگی های قضایی ماموران پاوا شهرستان پس از شناسایی محل نگهداری کالا در واحدهای صنفی، در بازرسی از واحدهای مذکور 6 هزار و 900 عدد موادمحترقه کشف کردند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به اینکه پلیس با تولید و توزیع کنندگان مواد محترقه و آتش زا برخورد جدی و قانونی می کند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از حوادث تلخ ایام آخر سال ،نظارت بر فرزندان خود را جدی بگیرید و در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به پلیس 110 اطلاع دهند.

------------------------------------------

درس عبرت برای اراذل و اوباش آملی 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش سابقه دار که موجب سلب آسایش شهروندان شده بودند، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در این باره گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه دو نفر از اراذل و اوباش در یکی از پارک های شهر آمل اقدام به درگیری و ضرب و جرح با یکدیگر کرده و موجب سلب آسایش عمومی شده اند ، ماموران سریعاً جهت دستگیری آنان در محل حاضر شدند.

وی افزود: ماموران کلانتری 11با رویت متهمان در صحنه که با چاقو و قمه درحال عرض اندام و تظاهر به قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان بودند را در اقدامي ضربتي و مقتدرانه، دستگير کردند.

سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه این افراد تحت تعقیب دستگاه قضائی نیز بودند، اضافه کرد: با تشکیل پرونده در این خصوص، متهمان دستگیر شده به زندان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان گفت: پلیس هم به صورت محسوس و هم با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.#

------------------------------------------

دستگیری سارقان خانه باغ در بهشهر 

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از شناسایی و دستگیری 5 سارق خانه باغ با 11 فقره سرقت در این شهرستان، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از خانه باغ ها در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کارماموران قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پس از بررسی های همه جانبه موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این شهرستان شدند .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند .

وی، همچنین اظهار داشت: متهان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 11 فقره سرقت ازخانه باغ ها در این شهرستان اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

سرهنگ عنایتی در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

------------------------------------------

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در عباس آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 2 سارق سیم برق با 8فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار