کد خبر: ۱۰۹۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ 04 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فردی که اقدام به بارگذاری تصاویر غیراخلاقی و منافی عفت در شبکه‌های‌ اجتماعی می کرد شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی نوشهر گفت: برابر رصد و پایش فضای مجازی توسط کارشناسان  پلیس فتا شهرستان برای شناسایی گردانندگان صفحات شبکه‌های اجتماعی، سایت‌ها و صفحات حاوی محتوای غیراخلاقی و برابر قانون جرائم رایانه‌ای، شناسایی یک مورد حساب کاربری که در از شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر منافی عفت عمومی می‌کرد در دستور کار این پلیس قرار گرفت.
وی در خصوص جزئیات رسیدگی به این پرونده افزود: کارشناسان پلیس فتا شهرستان نوشهر با پیگیری های سایبری و اقدامات فنی و تخصصی، منتشر کننده تصاویر را که ساکن یکی از روستاهای شرقی شهرستان نوشهر بود شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم به پلیس فتا احضار و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی گردید.
وی در ادامه گفت: متهم با مشاهده ادله و مستندات مربوطه اتهام وارده را پذیرفت و در اظهارات خود صفحه شناسایی‌شده را متعلق به خود دانست و اقرار کرد که تصور می‌کرده امکان کنترل و نظارت در اینترنت و فضای مجازی وجود ندارد، با صفحه‌ای در فضای مجازی با هدف سرگرمی ایجاد و اقدام به انتشار تصاویرمستهجن در گروه و کانال ها کرده است.

‌‌ 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار