فرمانده انتظامی شهرستان نکا به اتفاق سرهنگ نصیری مسئول کانون بازنشستگان از سرهنگ پاسدار باقری از یادگاران هشت سال دفاع مقدس و از بازنشستگان نیروی انتظامی استان مازندران دیدار نمود.
کد خبر: ۱۰۹۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶ 04 March 2023

به گزارش تابناک مازندران، در این دیدار سرهنگ قاسم عزیزی ضمن تجلیل و تقدیر از زحمات پاسدار موسی باقری جامخانه بازنشسته نیروی انتظامی گفت : تجربیات شما بزرگواران چراغ راهی است که ما را به سرمنزل مقصود خواهد رساند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نکا در ادامه اظهار داشت: امروز تجربیات با ارزش این بزرگواران چراغ راه جوانان آینده‌نگر این مرز و بوم است و بدون شک باید از این ثروت با ارزش‏ استفاده شود.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: بازنشستگان با حضور پر رنگ خود در تمام صحنه‌ها و با به‌کارگیری تجربیات خود در پیشبرد اهداف انقلاب و پیشرفت توسعه اجتماعی جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار موسی باقری ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده انتظامی شهرستان، در خصوص مسایل فرهنگی، اجتماعی و امنیتی شهرستان نکا و نقش نیروی انتظامی در این زمینه مطالبی بیان نمود.

یادآور می‌شود؛ سرهنگ پاسدار موسی باقری عضو سابق کمیته انقلاب اسلامی و بعد از ادغام به عضویت نیروی انتظامی پیوست و در کارنامه‌ی سوابق وی بعنوان رئیس اداره مبارزه با جرایم اقتصادی آگهی استان مازندران بوده و در سال ۹۵ بازنشسته شدند که آرزوی سلامتی و موفقیت برای وی در تمامی مراحل زندگی داریم. 

 

خبر الهام زارعی 

 

دیدار صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان نکا با سرهنگ موسی باقری جامخانه
دیدار صمیمانه فرمانده انتظامی شهرستان نکا با سرهنگ موسی باقری جامخانه  
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار