در ست‌های سوم و چهارم نیز تیم والیبال لبنیات هراز آمل با ارائه بازی کم اشتباه برتری خود را به پیکان با امتیازهای 25 بر 15 و 25 بر 22 دیکته کرد تا در نهایت سه بر یک فاتح این مسابقه مهم باشد.
کد خبر: ۱۰۹۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱ 03 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، تیم والیبال لبنیات هراز آمل نماینده شایسته مازندران در دومین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان هم موفق به شکست پیکان تهران شد تا با صعود به دیدار نهایی این رقابت‌ها به حسرت 9 ساله آملی‌ها برای حضور در فینال پایان دهد. 

 

تیم والیبال هراز آمل فینالیست شد  

بر اساس این گزارش ، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان امروز (جمعه 12 اسفند) با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه که از ساعت 15 آغاز ‌شد، تیم‌های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران برای دومین بار در این مرحله به مصاف یکدیگر رفتند در حالی که شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در دیدار دور رفت دو تیم فاتح میدان شده بودند.

تیم لبنیات هراز آمل در این مسابقه سه بر یک پیکان را شکست داد تا با دو برد متوالی مقابل این تیم به عنوان نخستین تیم فینالیست لیگ برتر معرفی شود.

رقابت‌دو تیم در پایان ست  اول بسیار نزدیک پیش رفت و در پوئن 23 برابر شدند اما در نهایت تیم پیکان 26 بر 24 به پیروزی رسید تا نخستین ست برده برابر لبنیات را در مرحله نیمه‌نهایی تجربه کند.

در ست دوم شاگردان عطایی شروع بهتری داشتند و تا پایان ست این برتری را حفظ کردند تا 25 بر 23 به پیروزی برسند و از نظر ست شماری دو تیم یک بر یک برابر شوند.

در ست‌های سوم و چهارم نیز تیم لبنیات هراز آمل با ارائه بازی کم اشتباه برتری خود را به پیکان با امتیازهای 25 بر 15 و 25 بر 22 دیکته کرد تا در نهایت سه بر یک فاتح این مسابقه مهم باشد.

نادر انصاری و علی یاوری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند که به مدت 144 دقیقه پیگیری شد. در اواخر ست چهارم پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران با دریافت دو کارت زرد و قرمز از زمین اخراج شد و غلامرضا مومنی‌مقدم مسئولیت هدایت تیم پیکان را برعهده گرفت.

امید فولادی‌وندا، اسماعیل رزقی و محمد عشق‌دوست نیز به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که بیش از دو هزار و پانصد تماشاگر داشت.

دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال، میلاد تقوی دبیرکل و مسئولان دو باشگاه لبنیات هراز آمل و پیکان تهران از جمله تماشاگران این مسابقه بودند.

لبنیات و پیکان در دیدارهای دور رفت و برگشت مرحله مقدماتی هر کدام یک پیروزی به دست آوردند. در دور رفت لبنیات که میزبان بود سه بر صفر حریف را شکست داد و در دور برگشت پیکان در تهران سه بر دو حریف را مغلوب خود کرد.

لبنیات هراز آمل با 18 برد، هشت باخت و 52 امتیاز به عنوان تیم دوم و پیکان تهران با 16 پیروزی، 10 باخت و 51 امتیاز با قرار گرفتن در رتبه سوم جدول رده‌بندی مقدماتی راهی پلی‌آف شدند و در مرحله یک چهارم نهایی با گذشتن از سد تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و نیان الکترونیک خراسان به مرحله نیمه‌نهایی رسیدند. با توجه به دو برد متوالی لبنیات در مرحله نیمه‌نهایی مقابل پیکان، هرازی‌ها با 22 برد فینالیست شدند.

مسابقه رده‌بندی لیگ برتر والیبال مردان به صورت تک بازی ساعت 14:30 روز سه‌شنبه 16 اسفند برگزار می‌شود و دیدار فینال نیز ساعت 18 همان روز انجام خواهد شد 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار