کد خبر: ۱۰۹۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸ 02 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، دکتر عبدالصمد خلعتبری در مراسم آیین تجلیل از اعضای هیأت موسس دانشگاه اظهار داشت که نفس و جان من دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر است

آیین تجلیل از اعضای هیأت موسس و بویژه دکتر عبدالصمد خلعتبری، مسئول راه اندازی دانشگاه به پاس سال ها تلاش خالصانه ایشان برای این مجموعه دانشگاهی در سالن آمفی تئاتر واحد رامسر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ، روز چهارشنبه 10 اسفند ماه مراسم تجلیل از اعضای هیأت موسس و دکتر عبدالصمد خلعتبری مسئول راه اندازی دانشگاه رامسر با حضور مسئولین شهرستانی، خانواده اعضای هیأت موسس، کارکنان، اعضای هیأت علمی و دانشجویان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد.

دکتر علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر، ضمن خوش‌آمدگویی و خیرمقدم به مهمانان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در شهریورماه 1383 با همت و پشتیبانی همه جانبه شما عزیزان تاسیس و شروع بکار نمود. در واحد رامسر از سال تاسیس تا کنون حدود ده هزار نفر دانش آموخته شده اند که همه این عزیزان در تمام نقاط کشور بویژه شهرستان رامسر در حوزه تخصصی خود مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به مردم عزیز هستند.

رئیس واحد رامسر افزود : ما امروز دور هم جمع شدیم تا به پاس قدردانی از زحمات شما در تاسیس این یادگار ماندگار تشکر کنیم که براستی در آن زمان بدون همت و کمک شما عزیزان این مهم امکانپذیر نبود.

وی در ادامه گفت: دکتر عبدالصمد خلعتبری شخصیتی است که همه ما دانشگاهیان به نوعی مدیون این بزرگوار و جوانمرد هستیم. دکتر خلعتبری از جمله استادان و نخبگانی است که فکر ایشان نورانی و حرف و عمل او گره گشای مسائل جامعه علمی و دانشگاهی است که بنده به نمایندگی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برای ایشان آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت دارم.

علیرضا یکرنگی در پایان تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم در آینده با توجه به ظرفیت ها، امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی، توانمندی فارغ التحصیلان و پتانسیل اعضای هیأت علمی با کمک شما عزیزان در زمینه کارآفرینی در سطح شهرستان و حتی کشور گام های بهتر و موثرتری برداریم.

دکتر عبدالصمد خلعتبری مسئول راه اندازی دانشگاه رامسر در ادامه ضمن تشکر از مسئولین دانشگاه از برگزاری چنین مراسمی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر همانند فرزند من است و من به همان اندازه که فرزندانم را دوست دارم برای این دانشگاه ارزش قائلم. من هر وقت که وارد این مجموعه می شوم تمام خستگی این سالها تلاش از بدنم خارج می گردد. دانشگاه آزاد اسلامی رامسر نفس و جان من است و من از همه عزیزان و مسئولین می خواهم در حفظ و نگهداری آن کوشا باشند.

در بخشی از این برنامه علی باباخانی فرماندار اسبق رامسر به نمایندگی از اعضای هیأت موسس، دکتر یاغش کاظمی و دکتر ابوصالح شریفی به نمایندگی از اعضای هیأت علمی واحد رامسر به بیان خاطرات خود از دوران ریاست دکتر عبدالصمد خلعتبری پرداختند و در پایان طی مراسمی  با اهدا لوح سپاس از زحمات دکتر عبدالصمد خلعتبری تشکر و قدردانی گردید.
 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار