در شرایطی که مردم در مشکلات اقتصادی و معیشتی به سر برده معاون وزیر راه و شهرسازی بحث جدایی شهرک خزرشهر از فریدونکنار را مطرح کرده است
کد خبر: ۱۰۹۴۸۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰ 01 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، شنیده‌ها حاکی است جلسه نهایی کمیسیون استقلال مجتمع مسکونی خزرشهر(تبدیل مجتمع مسکونی به شهرک) در استانداری فردا رأس ساعت 15 الی 16 برگزار می گردد و مقرر شده که نسبت به مصوب نمودن مجتمع خزرشهر بعنوان شهرک اقدام نمایند نکته قابل تأمل اینکه آنچه که در دوران پهلوی ساخت و ساز شده به عنوان شهرک مصوب قرار گرفته و هر آنچه که بعد از انقلاب و بر اساس آرای قطعی قضائی و قانون ساخته شده از محدوده خزرشهر جدا گردیده است که این جای سوال از مسئولان استانی دارد مضافاً اینکه این انتزاع تبعات جبران ناپذیری برای شهر فریدونکنار در برخواهد داشت که امام جمعه محترم شهرستان فریدونکنار و نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی نیز هشدار عواقب این کار را داده بودند.

علی اصغر باقرزاده نماینده مجلس شورای اسلامی نیز اواخر اردیبهشت ۱۴۰۱ در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی مجلس خطاب به وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در شرایطی که مردم در مشکلات اقتصادی و معیشتی به سر برده معاون وزیر راه و شهرسازی بحث جدایی شهرک خزرشهر از فریدونکنار را مطرح کرده است.

سال گذشته پرونده جدایی شهرک خزرشهر از فریدونکنار بسته شد حال جای سوال دارد که چرا معاون وزیر مجددا این موضوع را پیش کشیده است. ایشان فردی شناسنامه دار در حوزه سیاسی است که از دولت قبل باقیمانده، بنده هشدار می‌دهم هر گونه تنش اجتماعی، سیاسی و آشوب به دنبال اتخاذ این تصمیم به ایشان باز می‌گردد. شهرک خزرشهر نباید از فریدونکنار جدا شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی تاکید کرد: بنده با این منطقه آشنایی دارم و بطور خاص این موضوع را پیگیری خواهم کرد

براساس این گزارش در پی مطرح شدن استقلال مجتمع مسکونی خزرشهر از فریدونکنار و برگزاری جلسه احتمالی برای طرح این موضوع در استانداری، امام جمعه فریدونکنار نیز قبلا طی یک نامه سرگشاده به استاندار مازندران از عواقب این مسئله هشدار داده واظهار داشت: طرح استقلال خزرشهر در مرکز استان، بر چهره‌ی متحد مردم و مسئولان این شهرستان پنجه انداخته است و بنده عواقب احتمالی ملغی نشدن این طرح را هشدار میدهم.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار