کد خبر: ۱۰۹۴۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ 27 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، جلسه پیگیری مشکلات باشگاه دریای کاسپین برگزار شد

بر اساس این گزارش ، دکتر روح الله سلگی در این جلسه تاکید کرد؛ نگاه ویژه به این باشگاه خواهیم داشت و از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد


بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، با حضور سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار، عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان، رجبی مدیرکل اجتماعی استانداری، درزی خلردی رئیس هیات فوتبال مازندران، رمضانی مالک باشگاه دریای کاسپین بابل و دیگر مسئولین، جلسه بررسی و رفع موانع و مشکلات این باشگاه برگزار شد.

روح الله سلگی در این نشست ضمن تاکید بر رفع مشکلات و موانع در توسعه ورزش گفت : ورود بخش خصوصی در عرصه ورزش اقدام بزرگ و ارزشمندی است و تیمداری در شرایط کنونی جز عشق و علاقه و مردمداری نیست.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران همچنین گفت : همانند باشگاه نساجی قائمشهر نگاه ویژه ای به باشگاه دریای کاسپین بابل هم خواهیم داشت و از هیچ حمایتی نسبت به این باشگاه دریغ نخواهیم کرد.

عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز در این جلسه بیان داشت؛ همه تلاش خود را برای حمایت از این باشگاه پرهوادار مازندران خواهیم داشت و امیدواریم با نگاه ویژه همه مسئولان استانی، شاهد مرتفع شدن مشکلات این تیم محبوب فوتبال باشیم. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار