کد خبر: ۱۰۹۴۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴ 27 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 08/12/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------------------
کشف 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر در طرح ارتقاء امنیت محله محور آمل
سرهنگ حسین کیانمهر جانشین انتظامی شهرستان آمل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، کشف 5 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 9خرده فروش مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسین کیانمهر " با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی 2 قاچاقچی و 9 خرده فروش مواد مخدر در اجرای این طرح شدند.
جانشین انتظامی شهرستان آمل خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی، متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخیگاه های آنان در مجموع 4 کیلو و 930 گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ کیانمهر از دستگیری 6 سارق و کشف اموال مسروقه و همچنین کشف 3 خودرو ، 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این عملیات خبر داد و گفت: 11 واحد صنفی متخلف در اجرای این طرح نیز پلمب شد.
سرهنگ کیانمهر در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس، اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده ،برقراری امنيت پايدار ، ايجاد آسايش و آرامش براي مردم ، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه است.
------------------------------------------
نشت گاز عامل انفجار یک ساختمان مسکونی در ساری
سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساری از وقوع انفجار و آتش سوزی يک واحد ساختمان 2 طبقه به علت نشت گاز با 2 مصدوم خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع انفجار در یک ساختمان مسکوني در خیابان 22 بهمن ساری بلافاصله ماموران انتظامي کلانتری 11 و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: در این حادثه که ساعت 0800 و 30 دقیقه امروز و در یک ساختمان 2 طبقه به وقوع پیوست، ساختمان مورد نظر کاملا تحریب و شیشه های 16 ساختمان و واحدهای همجوار اطراف دچار خسارت و آسیب دیدگی شد.
وي با اشاره به اینکه در بررسي هاي اوليه علت وقوع اين حادثه نشت گاز اعلام شده است، اظهار داشت: در این حادثه 2 عابر پیاده مصدوم و توسط عوامل اورژانس به بيمارستان منتقل شدند.
فرمانده فرمانده انتظامی شهرستان ساری با اشاره به اينکه میزان خسارت وارده توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی راست، از شهروندان درخواست: در همه حال اصول ايمني را رعايت کنند تا شاهد وقوع اينگونه حوادث جبران ناپذير نباشيم.
------------------------------------------
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در عباس آباد
سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی عباس آباد از دستگیری 2 نفراز عاملان تهیه و توزیع موادمحترقه و مخلان نظم و امنیت عمومی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مصطفی بابایی " با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده، مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور در مناطق آلوده و جرم‌خيز این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجراي اين طرح، ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 2 عامل تهیه و توزیع مواد محترقه ،سیگارقاچاق و ... در این شهرستان شدند.
فرمانده انتظامی عباس آباد از دیگر توفیقات اجرای این طرح را کشف 6120 عدد مواد محترقه ، 40 پاکت سیگارخارجی ،20بسته توتون وتنباکو و پلمب یک واحد صنفی متخلف برشمرد.
سرهنگ بابایی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.
------------------------------------------
دستگیری 3 سارق خودرو و موتورسیکلت در تنکابن
سرهنگ بهادر دیلمی فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق حرفه ای خودرو و موتورسیکلت با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" با اعلام این خبر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در سطح شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .
وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی صحنه های سرقت موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: با هماهنگی قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازجویی بعمل آمده تاکنون به 8 فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی از کشف 8 خودرو و موتورسیکلت سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان و مالخران خبر داد و اظهار کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: با استفاده از تجهيزات و لوازم ايمني هنگام پارک خودرو و موتورسیکلت در خيابان و پارکينگ منازل، شامل استفاده از قفل فرمان فرصت را از سارقان بگیرند .
------------------------------------------
کشف خودروی سرقتی کمتر از 2ساعت درنور
سرهنگ علی اکبر قلی پور فرمانده انتظامي شهرستان نور از دستگیری سارق خودرو و کشف خودروی سرقتی پراید در عملیات ضربتی پلیس آن شهرستان، خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشریح این خبر بیان داشت:در پی خبر ی مبنی بر سرقت یک خودروی پراید درشهرستان نور موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: تیم گشت عملیاتی کلانتری 11پاسداران بلافاصله با تقویت گشت های کنترلی خودروی مورد نظر را حین تردد در خروجی این شهرستان مشاهده و در اقدامی عملیاتی آن را متوقف کردند.
سرهنگ قلی پور، تصریح کرد: سارق که در بررسی های به عمل آمده دارای سابقه متعدد سرقت در این شهرستان نیز بوده دستگیر شد و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت دیگر در این شهرستان اعتراف کرد.
وی با بیان این که، این سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد با تاکید بر رعایت هشدار های انتظامی از سوی شهروندان از آنان خواست: ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از خودرو، در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------------------------------
دستگیری 2 سارق اماکن خصوصی در نکا
سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری2سارق اماکن خصوصی و کشف 10فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی "در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا، تصریح کرد: در این راستا، ماموران با انجام اقدامات پلیسی 2سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.
سرهنگ "عزیزی" خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 10فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان اعتراف کردند .
وی در خاتمه با بیام این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .
------------------------------------------
دستگیری مخل نظم و امنیت اجتماعی در گلوگاه
سرهنگ محمود کلوانی فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگیری یکی از مخلان نظم و امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ "محمود کلوانی " در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پي دریافت گزارشی مبني بر قدرت نمایی و حمل سلاح غیرمجاز، نزاع و درگيري و ‏ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط یکی از اراذل و اوباش در شهرستان گلوگاه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي و با انجام تحقیقات میدانی متهم را شناسايي و وی را در عملیاتی مقتدرانه دستگیر کردند.
سرهنگ کلوانی با بیان این که متهم پس از تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد،خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد آن را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد. 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار