در اولین روز از دهه مبارک فجر، فرماندار و مسئولین شهری دستگاههای اجرایی شهرستان نکا، با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۹۰۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۹ 01 February 2023

به گزارش تابناک مازندران، فرماندار شهرستان نکا با تبریک چهل و چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، عنوان کرد: خدمت به مردم از دستور کار این انقلاب بوده و تحقق تجدید بیعت با نماینده ولایت فقیه در شهرستان در سایه پیروی از امر رهبری است. 

دیدار مدیران نکا با امام جمعه شهرستان به مناسبت فجر۱۴۰۱
دیدار مدیران نکا با امام جمعه شهرستان به مناسبت فجر۱۴۰۱  

عبدالرضا بابائی در این دیدار اظهار داشت: از مهمترین ویژگیهای این انقلاب ماهیت مردمی آن است و این ایام یادآور یاد و خاطره امام راحله است که راه مبارزه با استبداد داخلی و خارجی را به ما آموخت.

وی در ادامه به ذکر برنامه های چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مهمترین پروژه هایی که در حوزه های مختلف افتتاح و کلنگ زنی می شوند پرداخت.

فرماندار شهرستان نکا عنوان کرد: در بخش صنعت_معدن_تجارت ۳ پروژه ۵۵ میلیارد تومان ، حوزه ورزش ۲.۲ میلیارد تومان، آب و فاضلاب ۶ میلیارد، توزیع برق ۴۰۰ میلیون تومان، راهداری ۲۸ میلیارد تومان، بهزیستی ۱.۸ میلیارد تومان، جهاد کشاورزی ۲۸.۴ میلیارد تومان، آموزش و پرورش ۴.۷ میلیارد تومان، کمیته امداد۱.۴ میلیارد تومان، راه و شهرسازی ۴۲ میلیارد تومان، بهداشت و درمان ۹.۱ میلیارد تومان، مخابرات ۱۷ میلیارد تومان و … در این ایام افتتاح می شوند.

بابایی گفت: مهمترین پروژه کلنگ زنی هم «احداث مجتمع پارکینگ طبقاتی و تجاری مرکز شهر» با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی به ارزش۲۰۰ میلیارد تومان ، «کلنگ زنی پارک سیمرغ» به مبلغ ۱۰ میلیارد و «کلنگ زنی مجتمع خدمات رفاهی بین راهی» به ارزش ۱۱ میلیارد کلنگ زنی می شود.

امام جمعه شهرستان نکا با بیان اینکه، از حضور همه ی شما مهمانان و خدمتگزاران دین اسلام و مردم خوشحال و از کارکرد شما راضی هستم، ابراز کرد: امیدوارم فعالیت و تلاش همه ی شما خالصانه و صادقانه باشد و امام زمان و خداوند نیز از شما راضی باشند، که اگر چنین باشد، میتواند ذخیره ای برای آخرت شما باشد.

حجت الاسلام محمدصادق محمدی لائینی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین(ع) که فرمود: «بهترین تدبیر عدالت است» گفت: با توجه به اینکه، سیاست را هر کسی به یک صورت معنا میکند، بهترینش را امیرالمومنین(ع) معنا کرد که خودش و همه ی ائمه و پیامبر(ص) نیز چنین سیاستی را داشتند و موفق شدند.

امام جمعه شهرستان نکا بیان کرد: چیزی که برای ما مهم است، این است که باید در کار خود مردم محور باشیم تا خداوند از ما راضی باشد، به طور مثال، گروهی از مردم نزد حضرت امام(ره) آمدند و گفتند ما میخواهیم بدانیم شما از ما چه تقاضایی دارید؟ حضرت امام(ره) فرمود: شما ۲ کار را انجام دهید، «اول اینکه، خودسازی کنید و دوم به رسالت و آنچه وظیفه شماست عمل کنید». که هر کس در حوزه ی مسوولیت خود میداند وظیفه اش چیست؟ و همچنین میداند که به وظیفه اش عمل کرده است یا خیر؟

محمدی لائینی خاطرنشان کرد: بهترین پروژه مردم هستند، زیرا وقتی حضرت امام(ره) در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به کشور آمد، هدفش نجات مردم مخصوصا طبقه ضعیف بود، امام هر لحظه از زندگی اش در خطر بود، او اعتقاد داشت اگر قرار است اتفاقی برای من بیفتد در بین مردم و جوانان بیفتد.

وی مهمترین دستاورد نظام را جلب محبت و رضایت مردم دانست و خاطرنشان کرد: وقتی مردم را از دست دهیم هر پروژه ای داشته باشیم هیچ فایده ای ندارد و جلب رضایت خدا، جلب رضایت مردم است.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار