کد خبر: ۱۰۸۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷ 27 January 2023

به  مناسبت گرامیداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۱۳۶۰مردم آمل، همایش بزرگ پیاده‎روی خانوادگی با مشارکت مردم ورزش دوست در این شهرستان برگزار شد.

این همایش امروز با حضور گسترده و پرشور مردم و مسئولان شهرستان آمل از میدان قائم(عج) و پس از عبور خیابان‌های اصلی این شهر تا میدان شهدای ششم بهمن این شهر برگزار شد.

در این همایش مدیرکل ورزش وجوانان مازندران، حاجی‌پور نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی، حسینی فرماندار ویژه شهرستان آمل و دیگر مدیران شهرستانی نیز حضور داشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این مراسم به اهمیت ورزش در زندگی پرداخت و گفت: پس از حدود سه سال تعطیلی فعالیت‌های ورزش گروهی و بیماری کرونا اینک شاهد استقبال گسترده مردم در این همایش پیاده‌روی هستیم.

عادل عالیشان با اشاره به اهمیت فواید پیاده‌روی برای سلامتی افزود: پیاده‌روی ورزشی مناسب برای هر سنی به شمار می‌آید و همه افراد می‌توانند با سنجش وضعیت جسمانی خود در محیط‌های عمومی به همراه خانواده این ورزش را انجام دهند تا باعث افزایش شور، نشاط، سلامت و همبستگی بیشترهم در بین خانواده‌ها و هم در جامعه شود.

وی با بیان اینکه، راهبرد اداره کل ورزش وجوانان مازندران توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط اجتماعی در سطح شهرستان‌ها است، تصریح کرد: برای اجرای همایش‌های پیاده روی انتظار هست که همه دستگاه‌های اجرایی و خدماتی با فراهم کردن زیرساخت‌ها کمک کننده باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران همچنین توجه جدی خانواده‌ها به ورزش به خصوص پیاده‌روی در طول هفته را مورد تاکید قرارداد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار