کد خبر: ۱۰۸۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳ 26 January 2023

به گزارش تابناک مازندران، نشست هماهنگی مسابقات بین المللی «مستر یونیورس» با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار در استانداری برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران، نشست هماهنگی مسابقات «مستر یونیورس» در استانداری مازندران با حضور دکتر سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار، رجبی مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران و سایر مدیران و مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد در خصوص هرچه بهتر برگزار شدن مسابقات بین المللی «مستر یونیورس» در استان مازندران و شهرستان رامسر بحث و تبادل نظر شد.

 گفتنیست؛ استان مازندران و شهرستان رامسر برای اولین بار در کشور به عنوان میزبان مسابقات پرورش اندام مستریونیورس در ماه فوریه 2023 انتخاب شده است.

 این رقابت ها از 26 تا 30 بهمن 1401(15 تا 19 فوریه 2023) زیر نظر فدراسیون جهانی IFBB به میزبانی استان مازندران در شهرستان رامسر برگزار خواهد شد.


 این مسابقات در رشته های بادی بیلدینگ، بادی کلاسیک، فیزیک، فیزیک کلاسیک، ماسکولار، گیمزکلاسیک، فیتنس اسپرت، فیت مدل، فیتنس چلنج، مچ اندازی و قویترین مردان و در رده های سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار می شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار