کد خبر: ۱۰۸۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۰ 25 January 2023
به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نکا از ثبت کشت قرادادی گندم در یک هزار و 950 مزارع این شهرستان در سامانه کشاورزی قراردادی خبر داد.

بر اساس این گزارش ، سعید صمدی زرینی با اشاره به راه اندازی سامانه کشاورزی قراردادی، اظهار کرد: تاکنون کشت قراردادی گندم در یک هزار و 950 هکتار از مزارع شهرستان نکا در سامانه کشاورزی قراردادی، ثبت شد.

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نکا با بیان اینکه گندم کاران می‌توانند برای کشت قراردادی گندم با نصب اپلیکیشن مورد نظر در گوشی‌های همراه با سیم کارت دائمی همراه اول خود نسبت به ثبت نام در سامانه اقدام کنند، گفت: در این سامانه گندم کارانی که در سامانه جامع کشاورزی ثبت نام هستند می توانند با ارائه شماره تماس تلفن، کد ملی و اخذ کد رهگیری در این سامانه بیمه شوند و نهاده‌های کشاورزی خود را دریافت کنند.

 

این مسوول تصریح کرد: از آنجایی که برخی کشاورزان توانایی ثبت نام در این سامانه را نداشتند، کارشناسان پهنه مراکز جهاد کشاورزی دهستانهای شهرستان با ظرفیت های خود نسبت به راهنمایی و ثبت نام این کشاورزان اقدام کردند که تاکنون یک هزار و 950 هکتار از این اراضی ثبت سامانه کشاورزی قراردادی شدند.

 

وی بیان کرد: گندم کاران می توانند با مراجعه به لینک https://cdnu5.iranlms.ir/GTC_1_0_3.apk نسبت به نصب اپلیکیشن در گوشی همراه خود در این سامانه ثبت نام اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار