شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۸۸۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 22 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 02/11/1401 تقدیم حضورتان می گردد .


-------------------------------

دستگیری سارقان حرفه ای سیم برق در عباس آباد 

سرهنگ مصطفی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 5 سارق سیم برق با 17 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری 12 موفق به شناسایی 5 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی های قضائی، در عملیاتی ضربتی متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر قابل توجهی سیم و کابل برق سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 17 فقره سرقت سیم برق از شبکه های توزیع برق در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ بابایی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

-------------------------------

دستگيري سارق اماکن خصوصی در گلوگاه 

سرهنگ محمود کلوانی فرماندهی انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق اماکن خصوصی در عملیات ماموران مبارزه با سرقت این شهرستان خبر داد 

سرهنگ "محمود کلوانی" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان، بررسی موضوع در دستور كار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی ردپای سارقی حرفه ای را در این ارتباط شناسایی و با هماهنگی قضائی طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیرکردند.

سرهنگ کلوانی همچنین اظهار داشت: متهم در بازجویی های به عمل آمده  به 7 فقره سرقت از اماکن خصوصی  در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان با اشاره کشف اموال مسروقه از سارق گفت: سارق با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

-------------------------------

کشف 15 تن چوب قاچاق چوب در آمل 

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از كشف 15 تن قاچاق چوب در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: مأموران پاسگاه امام زاده عبدا... این فرماندهی در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیونت در حال حمل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 15 تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

وی ادامه داد : در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به این که قطع درختان، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد از شهروندان خواست : در صورت مشاهده فعالیت غیر قانونی قاچاقچیان چوب و محصولات جنگلی مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

-------------------------------

باند سارقان حرفه ای مغازه در بابلسر ناکام ماندند 

سرهنگ سیدجعفر افضلی فرمانده انتظامي شهرستان بابلسراز دستگیری 3سارق سابقه دار و كشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ "سیدجعفر افضلی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه  در شهر بابلسر، موضوع در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصريح كرد: با بررسی های انجام شده و اقدامات اطلاعاتي ، ماموران پليس آگاهي سارقان را شناسایی و آنها را در مخفیگاهشان دستگير کردند.

وی ادامه داد: متهمان که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بوده اند، در بازجویی‌های به عمل آمده به 7 فقره سرقت از مغازه ها در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ افضلی با بيان اينكه این سارقان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، به شهروندان توصیه کرد: با تجهیز اماکن خود به دوربین مداربسته و تجهیزات ایمنی در پیشگیری از سرقت مامورین انتظامی را یاری نمایند.

-------------------------------

دستگیری 4 نفر از عاملان توزیع موادمخدر در ساری 

سرهنگ عبدالله حسن زاده فرمانده انتظامي شهرستان ساري از دستگیری 4 نفر از عاملان توزیع موادمخدر و کشف 2 کیلوگرم موادمخدر در آن شهرستان خبر داد. 

خبر سلمان مهدوی 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار