سرهنگ قلی پوردر پایان خاطر نشان کرد شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۸۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۶ 19 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/10/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

دستگیری ارازل و اوباش در آمل 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري ارازل و اوباش در اين شهرستان با عملیات ضربتی پلیس، خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان این خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر حضور و فعاليت مجرمانه اراذل و اوباش در سطح شهرستان که اقدام به نزاع و درگيري وچاقوکشی؛ ايجاد رعب و وحشت در بين اهالي می کردند، موضوع در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، محل شرارت اين ارازل و اوباش شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در یک عملیات موفق پليسي، این متهمان دستگير شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل ادامه داد: متهمان دستگير شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند.

سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به دستگیری 2متهم در این راستا، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

------------------------------

پايان کار رمال کلاهبردار در ساری 

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: فردي که در قالب فالگير و رمال از شهروندان کلاهبرداري مي کرد، توسط کارآگاهان پليس آگاهي دستگير شد. 

سرهنگ کارآگاه  " علی قیصری" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس در تشريح اين خبر، اظهار داشت: در پي اخبار واصله از شهروندان مبني بر کلاهبرداري توسط يک رمال و فالگير خانم در شهرستان ساری ، پيگيري ویژه در دستور کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: کارآگاهان پليس آگاهي استان با انجام اقدامات اطلاعاتي مخفيگاه متهمه را که اقدام به کلاهبرداري از طريق فالگیری و رمالی مي کرد، شناسايي و با هماهنگي قضائي طي عملياتي غافلگيرانه وي را حين انجام بزه ارتکابي دستگير کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران در ادامه گفت : متهمه با طالع بيني و فال گيري، پس از جلب و سوء‌استفاده از اعتماد قربانيان با دادن وعده‌هاي دروغين به آنها مبالغ زيادي پول دريافت مي‌کرد که در تحقيقات انجام شده و بررسي گوشي تلفن همراه و واريزي ها به حساب وي، ادله ارتکاب جرم، کشف و مشاراليه نيز به بزه انتسابي اقرار کرد.

سرهنگ قیصری با اشاره به تحويل متهمه به مرجع قضائي به شهروندان توصيه کرد: افراد سودجو، مسائل خرافاتي را به اشکال گوناگون در شبکه‌هاي اجتماعي رواج و به اين طريق از اعتماد طعمه‌هاي خود سوء استفاده مي کنند که افراد بايد مراقب باشند تا با حساسيت و آگاهي بيشتر در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.

------------------------------

دستگیری عامل تعرض و آتش زدن مکان آموزشی و تربیتی بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری عامل تعرض و آتش زدن درب مکان آموزشی و تربیتی در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدزمان شالیکار" درباره این خبر گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر آتش زدن مکان آموزشی و تربیتی بلافاصله ماموران پلیس در محل حاضر و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ادامه داد: ماموران سازمان اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی با کار گسترده فنی و اطلاعاتی، عامل این آتش سوزی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی وی را در مخفیگاهش در یکی از محلات شهر بابل دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار یادآور شد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و چنانچه افرادی فریب خورده تحت تاثیر القائات دشمنان نظام بخواهند با اقدامات خود امنیت شهروندان این شهرستان را خدشه دار کنند، توسط پلیس دستگیر و برابر قانون با آنها برخود خواهد شد.

------------------------------

كشف 59 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در نور 

فرمانده انتظامی شهرستان نور از کشف 59 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "علی اکبر قلی پور" در تشریح این خبر گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، برابر گزارش واصله مبنی برانبار آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع در چمستان ماموران، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود:‌ ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی انبار مذکور را شناسایی و در بازدید از این انبار، 59 کیسه آرد خارج از شبکه توزیع را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، ارزش آردهای مکشوفه را بالغ بر 70میلیون ریال  عنوان کرد و گفت: در این راستا پرونده تشکیل و متهم به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ قلی پوردر پایان خاطر نشان کرد شهروندان هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

---------------------------

---

کشف 4 کیلو تریاک در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از کشف 4 کیلو موادمخدر از نوع تریاک در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "قاسم عزیزی" با اعلام این خبر اظهار داشت: طی اقدامات اطلاعاتي وکسب وپرورش اخبار موثق ،ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان های نکا ، سرنخ هایی از انتقال یک محموله 4کیلویی تریاک به شهرستان نکا دست آمد.

وی به تکمیل اطلاعات به دست آمده و بررسی همه جانبه این موضوع توسط ماموران وهمکاری مامورین پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره و افزود: هماهنگی های لازم برای توقیف خودروی مشکوک حامل مواد مخدر از نوع تریاک در یکی از روستا های اطراف نکا خبر داد

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: سرانجام در بازرسی ازخودروی متهم 4کیلو تریاک که به طور ماهرانه ای جاساز شده و قصد توزیع آن را داشت، کشف و در همين خصوص یک متهم نیز دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا به تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر اشاره و از عموم مردم خواست هرگونه اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و پلیس را در اجرای هرچه بهتر این ماموریت خطیر یاری رسانند.

------------------------------

دستگیری سارق اماکن خصوصی در نوشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از دستگيري 2 سارق اماکن خصوصی و کشف 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"اکبر درویشی" با اعلام این خبر افزود: درپی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقین آغاز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و بررسی های همه جانبه متهمان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند .

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی های فنی توسط کاراگاهان پلیس آگاهی به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت اماکن خصوصی و انباری در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ درویشی با بیان این که موفقیت پلیس در کشف جرم نتیجه تعامل و همکاری شهروندان با پلیس است، گفت : بدون مشارکت و همراهی شهروندان حصول امنیت کامل مقدور نیست لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه هر گونه اخبار را از طریق 110 به پلیس اطلاع دهند.

------------------------------

کشف 3 تن چوب جنگلي قاچاق در کلاردشت 

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت از توقیف دو دستگاه خودرو نیسان و کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مصطفی اکبرنژاد" در تشریح اين خبر اظهار داشت: ماموران یگان امداد در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل، موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران یگان امداد شهرستان با کنترل مسیرهای کوهستانی 2دستگاه خودروی نیسان حامل چوب جنگلی در یکی از محورهای روستایی شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت با اشاره به دستگیری قاچاقچیان چوب در این عملیات، خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از خودروها 3 تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگل های اطراف شهرستان به صورت غیر مجاز برداشت شده بود، را کشف کردند.

سرهنگ اکبرنژاد اظهار داشت: ماموران انتظامی چوب های قاچاق کشف شده را به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمین را پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار