کد خبر: ۱۰۸۷۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۷ 18 January 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران ، مرحله اول آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۲ در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر، صبح و عصر روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی ۱۴۰۱ هم‌زمان با سراسر کشور در استان مازندران هم برگزار می‌شود.


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش در استان گفت: از این تعداد، ۲۲۱۵۶ داوطلب زن و ۱۳۷۲۳ داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی شهر‌های ساری، آمل، بابل، بابلسر، بندپی شرقی، بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس، نوشهر، رامسر، سوادکوه، قائم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر رحمت عباس‌نژاد از داوطلبان خواست برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و در صورت هرگونه مغایرت، بلافاصله به باجه رفع نقص که از روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ در بابلسر (سازمان مرکزی دانشگاه مازندران) و در سایر شهر‌های محل برگزاری آزمون مستقر می‌شود مراجعه کنند.

رقابت بیش از ۳۵ هزار داوطلب آزمون سراسری در مازندرانمعاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران تاکید کرد: متقاضیان هر یک از آزمون‌های گروه‌های مختلف باید کارت مربوط به هر آزمون را به صورت جداگانه دریافت کنند. همچنین برای حضور در جلسه، علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار را به همراه داشته باشند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار