کد خبر: ۱۰۸۷۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳ 16 January 2023
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: اتاق فکر جهاد کشاورزی باحضور فرماندهان و پیشکسوتان پشتیبانی مهندسی جهاد ایجاد شده و از افکار، تجارب و ایده‌های این افراد در انجام ماموریت‌های سازمانی استفاده خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، حسن عنایتی کلیجی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان و پیشکسوتان پشتیبانی مهندسی جهاد مازندران با محوریت برگزاری یادواره ۱۶۹ شهید سنگرساز بی سنگر جهاد کشاورزی مازندران گفت: همه ما مدیون خون شهدا هستیم و هرچه داریم به برکت شهداست.

وی افزود: امنیت غذایی و تولید پایدار ما مرهون ایثار و فداکاری شهداست که به دست جهادگران جبهه اقتصاد مقاومتی بدست آمده است.

 

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه امروز به دنبال اقتدار و حکمرانی غذا در دنیا هستیم، ادامه داد: جهاد کشاورزی مازندران پرچمدار امنیت غذایی کشور است.

وی تصریح کرد: پیشکسوتان جنگ و جهاد مازندران گوهرهای گرانبهایی هستند که وجودشان مایه آرامش خاطر و دلگرمی مسوولان و مدیران جهاد کشاورزی برای خدمت بیشتر به کشاورزان است.

 

مقام عالی سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: فرماندهان و پیشکسوتان پشتیبانی مهندسی جهاد ظرفیت بی‌نظیری هستند که می‌توانند در پیشبرد اهداف امنیت و اقتدار غذایی مورد استفاده قرار گیرند ولی استفاده خوبی از این ظرفیت انجام نشد.

عنایتی بیان کرد: امسال همه کشورها به دنبال تولید و ذخیره‌سازی غذا هستند که نشان دهنده اهمیت غذا و امنیت غذایی در دنیاست.

 

وی گفت: اتاق فکر جهاد کشاورزی باحضور فرماندهان و پیشکسوتان پشتیبانی مهندسی جهاد ایجاد شده و از افکار، تجارب و ایده‌های این افراد در انجام ماموریت‌های سازمانی استفاده خواهیم کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین رضاپور مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان جهاد کشاورزی مازندران در جلسه هم‌اندیشی فرماندهان و پیشکسوتان پشتیبانی مهندسی جهاد مازندران که با محوریت یادواره ۱۶۹ شهید سنگرساز بی سنگر جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، گفت: این نشست با هدف هم‌اندیشی برای برگزاری یادواره شهدای سنگرساز بی سنگر انجام شده تا بتوانیم برنامه‌ریزی خوبی برای این مراسم داشته باشیم.

وی اظهار کرد: نقش جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس بسیار بارز و برجسته بود و به همین اندازه هم مهجور و مغفول واقع شد و بدان پرداخته نشد اما این فداکاری‌های و ایثار و مجاهدت‌ها در نزد خداوند متعال ثبت و درج شده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار