کد خبر: ۱۰۸۷۶۶۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۸ 16 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، از بانوان معاونت دانشجویی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی؛ و معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه تجلیل شد

بر اساس گزارش روابط عمومی دانشگاه مازندران، هم‌زمان با فرا رسیدن میلاد صدیقه طاهره، حضرت فاطمه زهرا(س)، روز زن و هفته گرامی‌داشت مقام مادر، دکتر علی اکبر ایزدی‌فرد معاون دانشجویی دانشگاه با حضور در بخش‌های مختلف این معاونت، ضمن تبریک روز زن، از بانوان همکار این واحد با اهدای گل تجلیل کرد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که با همراهی ناصر فلاحتی مدیر دانشجویی دانشگاه و سایر مسوولان حوزه معاونت دانشجویی انجام شد، دکتر ایزدی‌فرد از حضور موثر و خستگی‌ناپذیر بانوان در عرصه‌های مختلف دانشگاه تقدیر نمود.

هم‌چنین به مناسبت ولادت دخت گرامی پیامبر مکرم اسلام و روز زن، مراسم مشابهی با حضور دکتر رحمت عباس‌نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه در محل دفتر این معاونت برگزار شد و ضمن سپاس از زحمات بانوان کارمند زحمت‌کش و پرتلاش، از ایثارگری‌های این عزیزان در دو حوزه خانواده و دانشگاه با اهدای لوح تقدیر قدردانی گردید.

در این مراسم که دکتر شهرام احمدی، مدیر تحصیلات تکمیلی و دکتر مژگان معمارمقدم، مدیر امور آموزشی دانشگاه نیز حضور داشتند، دکتر عباس‌نژاد ضمن اعلام رضایت از انجام مطلوب امور آموزشی توسط کارکنان این حوزه، رسیدگی سریع و به موقع به امور محوله و رضایت‌مندی ارباب رجوع را سرلوحه و وظیفه اصلی خود و کارکنان این حوزه دانست و اظهار داشت: تمام تلاش ما باید در راستای تحقق سربلندی و عزت دانشگاه مازندران با وظیفه‌شناسی، مسوولیت‌پذیری و تکریم ارباب رجوع باشد.

هم‌چنین دکتر جمال قاسمی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه نیز به مناسبت فرا رسیدن این ایام فرخنده و مبارک، در نشست با بانوان حوزه تحت مدیریت خود که با همراهی مدیران این حوزه انجام شد، از تلاش‌های خالصانه این قشر فرهیخته و کوشا قدردانی و از این عزیزان تجلیل نمود. در این نشست نیز دکتر مجتبی محسنی مدیر پژوهش دانشگاه و سایر مدیران و مسوولان این معاونت نیز حضور داشتند

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار