کد خبر: ۱۰۸۷۶۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ 16 January 2023
به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی سوادکوه‌شمالی از قلع و قمع دو مورد تغییر کاربری غير‌مجاز در اراضي کشاورزي این شهرستان خبر داد.

 علی نوری‌نژاد اظهار کرد: برای حفظ کاربری اراضی کشاورزی و باغی، دو مورد تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 270 مترمربع در اراضی کشاورزی روستای سنگسی منطقه لفور شهرستان سوادکوه‌شمالی با حضور نمايندگان دادسرا، نيروي انتظامي و جمعي از مسوولين جهاد کشاورزي اين شهرستان قلع و قمع شد.

 

سرپرست مديریت جهاد کشاورزي شهرستان سوادکوه‌شمالی تصریح کرد: مطابق با ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی موضوع این قانون که به صورت غیرمجاز و بدون اخذ مجوز از کمیسیون موضوع تبصره 1 ماده 1 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی اقدام به تغییر کاربری کنند، علاوه بر قلع و قمع بنا، به پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی زراعی و باغی به قیمت روز زمین با کاربری جدید که مورد نظر متخلف است و در صورت تکرار جرم به حداکثر جزای نقدی و حبس از یک ماه تا 6 ماه محکوم خواهند‌ شد.

 

وی به کشاورزان و باغداران توصيه کرد: بدون اخذ مجوزهاي قانوني نسبت به تغيير کاربري اراضي زراعي خود اقدام نکنند و قبل از اقدام به تغيير کاربري نسبت به دريافت مشاوره به مراکز جهاد کشاورزي مراجعه کنند.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار