کد خبر: ۱۰۸۷۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲ 15 January 2023
به گزارش تابناک مازندران ، سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ساری با اشاره به پایش 297 نانوایی این شهرستان، از معرفی دو واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

سید اسماعیل علوی با اشاره به تشدید نظارت های واحد بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری از واحدهای نانوایی این شهرستان، اظهار کرد: رصد داده‌های کارت‌خوان‌های نان نشان می‌دهد در برخی از واحدهای نانوایی مقدار آردی که به نان تبدیل می‌شود با مقدار آرد تحویلی به نانوایان مغایرت دارد.

 

وی با بیان اینکه این موضوع توسط واحد بازرسی این مدیریت در حال بررسی است، افزود: در اطلاعات موجود در داده های کارتخوان ها، 523 واحد نانوایی موجود است.

 

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان ساری با اشاره به پایش 297 نانوایی در این شهرستان، از معرفی دو واحد متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد.

 

وی با بیان اینکه با استفاده از دستگاه های کارتخوان بانک سپه، کارشناسان اداره کل غله، کارشناسان بازرسی جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی میزان سهمیه دریافتی نانوایی‌ها و تراکنش حجم مصرف ماهانه واحدهای نانوایی شهر را بررسی می کنند، گفت: چنانچه تطابقی میان سهمیه دریافتی و حجم تراکنش ها وجود نداشته باشد، مراحل قانونی برای تشکیل پرونده اجرا خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار