میانگین دمای مازندران تا آخر دی ماه/ توصیه های مهم هواشناسی به کشاورزان
بر اساس پیش بینی اداره هواشناسی مازندران از سرمای شدید هوا در استان حداقل تا دوشنبه ادامه دارد و از آن روز قسمتی از استان آفتابی می شود
کد خبر: ۱۰۸۷۱۳۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۶ 13 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سازمان هواشناسی با اشاره به نفوذ سامانه بارشی به کشور و استقرار توده هوای سرد در برخی مناطق کشور نسبت به خسارات به محصولات و ادوات کشاورزی هشدار صادر کرد. 

آخرین وضعیت جوی مازندران+تصاویر  

بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز در استان‌های گیلان، جنوب بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های خوزستان، جنوب لرستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری ابرناکی و بارش روی می‌دهد.
شنبه با نفوذ سامانه بارشی به کشور از سمت غرب و جنوب غرب در استان‌های واقع در غرب، جنوب غرب، استان بوشهر و به‌تدریج دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس بارش برف و باران روی می‌دهد. 

آخرین وضعیت جوی مازندران+تصاویر  


یکشنبه آینده علاوه بر مناطق ذکر شده در استان‌های زنجان، قم، اصفهان و دامنه و ارتفاعات البرز واقع در استان‌های مازندران، البرز، تهران و سمنان و به‌تدریج در خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش پیش بینی می‌شود که بارش‌ها در مناطق جنوبی کشور همراه با رعدوبرق و وزش باد است.
شدت بارش طی این دو روز برای استان‌های ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق خوزستان، غرب اصفهان، شمال و غرب فارس و بوشهر است.

یخبندان در ۲۷ استان/ ۲ سامانه بارشی در راه است

سازمان هواشناسی:
فردا شنبه سامانه بارشی از سمت غرب و جنوب‌غرب وارد می‌شود و موجب بارش برف و باران در استان‌های غرب و جنوب‌غرب، بوشهر و به‌تدریج دامنه‌های مرکزی و جنوبی زاگرس می‌شود.

پس فردا یکشنبه علاوه بر نقاطی که ذکر شد، در اصفهان، زنجان، قم، مازندران، البرز، تهران، سمنان و سپس خراسان‌رضوی و شمالی بارش خواهیم داشت.

فردا در ۲۷ مرکز استان همدان، یزد، مشهد، کرمانشاه، گرگان، کرمان، قم، کرج، رشت، قزوین، سنندج، شیراز، شهرکرد، ساری، سمنان، زنجان، خرم‌آباد، زاهدان، تبریز، بیرجند، ایلام، تهران، اصفهان، ارومیه، اردبیل و اراک کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار