ممنوعیت در منطقه البرز مرکزی از مهم‌ترین مشکلات است اما در این میان صنایع سازگار با محیط زیست وجود دارد که با علم می‌توان همه آلودگی‌ها را رفع کرد
کد خبر: ۱۰۸۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶ 13 January 2023

به گزارش تابناک مازندران از ایسنا ، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، گفت: قرار بود غرب مازندران از نظر صنعتی و گردشگری توسعه یابد اما کشاورزی گردن زده شد و گردشگر به امان خدا سپرده شد و منطقه حفاظت شده قفل محکمی بر منطقه زد.

محمدعلی محسنی بندپی امروز در همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و اشتغال‌زایی با رویکرد دانش‌بنیان شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت که در مجتمع امامت چالوس برگزار شد، به دستاوردهای انقلاب از نظر آموزش و بهداشت قبل و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: در طول انقلاب اسلامی در زمینه شاخص‌های توسعه دستاوردهای خوبی داشتیم. وی با بیان اینکه دشمن در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن با تحریم‌های ناجوانمردانه از هر ابزاری برای نرسیدن به اهداف انقلاب اسلامی تلاش کرد، افزود: در این راه از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی فروگذاری نکرد.

محسنی از افتتاح و راه اندازی دفتر استانداری غرب به عنوان راهکاری مناسب برای رفع مشکلات غرب استان و کوتاه کردن مسیر در دستیابی به مدیران کل یاد کرد و گفت: باید قالب‌های سنتی شکسته شود و اگر روش‌های قبلی با همان روال ادامه یابد موفق نمی‌شویم.

وی با ابراز تاسف از اینکه با تسلیم شدن به برنامه‌های گردشگری، زمین‌های منطقه به فروش رفت، تصریح کرد: زمین‌داران دیروز به سرایداران سرمایه گذاران تبدیل شدند.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: غرب مازندران قرار بود از نظر صنعتی و گردشگری توسعه یابد اما کشاورزی گردن زده شد و گردشگر به امان خدا سپرده شد و منطقه حفاظت شده قفل محکمی بر منطقه زد.

محسنی بندپی ادامه داد: ممنوعیت در منطقه البرز مرکزی از مهم‌ترین مشکلات است اما در این میان صنایع سازگار با محیط زیست وجود دارد که با علم می‌توان همه آلودگی‌ها را رفع کرد.

وی با ابراز گلایه از دادن مجوزهای محیط زیست در پیچ بری‌های کجور گفت: برای برداشتن یک پیج در جاده‌های کجور ۱۵ ماه دوندگی شد که این موضوع ناراحت کننده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود سرمایه گذاران قابلی در استان و منطقه، ابراز کرد: اگر به اصل ۴۴ عمل شود کفایت می‌کند اما متاسفانه دولت‌ها خودخواهانه تمام توسعه را به دوش می‌کشند.

محسنی بندپی بر رفع موانع سرمایه گذاری توسط نمایندگان مجلس تاکید کرد و متذکر شد: باید همه پروژه‌های عمرانی برچسب زیست محیطی داشته باشد اما اینها نباید به معنای توقف پروژه‌ها باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار