حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر جشنواره فجر منطقه ۳در ابتدای این مراسم، با خوشامدگویی به هنرمندان و حاضران در این مراسم گفت: ما تنها با یک نمایش آرام می‌توانیم بیشتر و بهتر از صدها تریبون اثرگذار باشیم
کد خبر: ۱۰۸۷۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۷ 12 January 2023

جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ به میزبانی استان مازندران با اعلام برگزیدگان ومعرفی چهار نمایش منتخب به جشنواره تئاتر فجر به کار خودپایان‌داد.

راهیابی۴ نمایش منتخب به چهل‌و‌یکمین جشنواره تئاتر فجر/ برگزیدگان جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ (مازندران) معرفی شدند
به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳(ساری)، آیین اختتامیه جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ (مازندران) شامگاه چهارشنبه ۲۱ دی‌ماه با حضور کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی، روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و دبیر جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳، اسرافیل فرج‌اللهی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، غلامرضا نعمتی معاون امور اجرایی اداره کل هنرهای نمایشی، حسن رونده مدیر امور استان‌های اداره کل هنرهای نمایشی، اهالی رسانه و هنرمندان در تالار مرکزی شهر ساری برگزار شد.

* تنها با یک نمایش آرام می‌توانیم بیشتر و بهتر از صدها تریبون اثرگذار باشیم

حسین جوادی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دبیر جشنواره فجر منطقه ۳در ابتدای این مراسم، با خوشامدگویی به هنرمندان و حاضران در این مراسم گفت: ما تنها با یک نمایش آرام می‌توانیم بیشتر و بهتر از صدها تریبون اثرگذار باشیم. وی، از استانداری، اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، همکاران خود در اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و سایر دست‌اندرکاران این رویداد فرهنگی-هنری و به‌طور ویژه از حضور پیشکسوتان در جشنواره تئاتر منطقه سه کشور قدردانی کرد.

دبیر جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳ مازندران ادامه داد: ما ظرفیت‌های بزرگی را در استان مازندران داریم و امیدواریم که رویدادهای مهم‌تری نیز در این استان رقم بخورد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این روزها در دفاع همه‌جانبه از همه شما هنرمندان و سایر هنرمندانی که تنور جشنواره‌ها را گرم کردید، خیلی صحبت از «جهاد تبیین» می‌شود و شاید خیلی از هزینه‌ها به بهانه جهاد تبیین جاهایی برود که لازم نیست، اگر بودجه‌هایی که در خیلی از جاها نابه‌جا هزینه می‌شود به بخش فرهنگی و هنری داده شود، دیگر بخش فرهنگ و هنر مشکلی نخواهند داشت.

جوادی گفت: باید به جایی برسیم که اگر گروهی می‌خواهد به جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر راه پیدا کند، به‌قدری هزینه‌هایش تامین باشد که بدون هیچ نگرانی وارد جشنواره‌ شود و دغدغه هزینه‌ ایاب و ذهاب نداشته باشد.

دبیر جشنواره تئاتر فجر منطقه ۳(مازندران) ادامه داد: ما بیشتر از آن چیزی که دیگران فریاد می‌زنند؛ تنها با یک نمایش آرام می‌توانیم بیشتر و بهتر از صدها تریبون اثرگذار باشیم 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار