کد خبر: ۱۰۸۷۰۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ 12 January 2023

به گزارش تابناک مازندران از باشگاه خبرنگاران ، مدیرعامل یکی از شرکت‌های سهامی دولتی مازندران به همراه برخی معاونین این شرکت به اتهام تبانی در معاملات دولتی دستگیر و زندانی شدند.

حجت الاسلام محمد صادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران از دستگیری مدیرعامل و معاونین یکی از شرکت‌های سهامی دولتی استان مازندران به اتهام تبانی درمعاملات دولتی و تضییع حقوق بیت المال خبرداد.

او با تأکید بر رعایت قوانین و مقررات در سازمان‌ها، نهاد‌ها و شرکت‌های دولتی از برخورد قاطع و بی اغماض دستگاه قضا با جرایم و تخلفات صورت گرفته در دستگاه ها‌ی مزبور خبر داد و افزود: برخورد با جرایم مدیران متخلف، خصوصا جرائم مالی و اقتصادی، همواره یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضایی استان خواهد بود.

رئیس شورای قضایی مازندران ادامه داد: با اقدام به موقع ومسؤولانه پلیس امنیت اقتصادی و صدور دستور بهنگام و قانونی از سوی مقام قضائی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های سهامی دولتی استان و تعدادی از معاونین وی دستگیر شدند.

این مقام عالی قضایی افزود: در همین راستا در یکی از شعب دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان، پرونده‌ای تشکیل شده و درحال رسیدگی است.

او افزود: به منظور دسترسی به متهمین و جلوگیری از فرار ایشان و با توجه به وجود دلایل کافی، پس از تفهیم اتهام، قرار تامین کیفری متناسب صادر شد که به لحاظ عجز مشارلیهم از تودیع تامین جملگی به زندان معرفی شدند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان با تاکید براینکه فعالیت تمام کارکنان ادارات، سازمان ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی یا وابسته به دولت، در سطح استان زیر ذره بین دستگاه‌های نظارتی خواهد بود، گفت: دستگاه قضائی از هیچ اقدامی که در راستای سالم سازی و فساد ستیزی در مراجع اداری باشد، دریغ ننموده و در برخورد قانونی با متعدیان به حقوق بیت المال، هیچگونه مماشاتی نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار