نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سال 1401 با حضور سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار، عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان و دیگر اعضای ستاد در استانداری مازندران برگزار شد
کد خبر: ۱۰۸۶۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۳ 11 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، در نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان مازندران مطرح شد:

سلگی: چالش‌های حوزه جوانان بدرستی احصا شود

 عالیشان: برگزاری منظم جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان در رفع مشکلات جوانان اثر گذار است

نخستین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار و عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان در استانداری مازندران برگزار شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، نخستین جلسه ستاد ساماندهی جوانان در سال 1401 با حضور سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار، عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران، ییلاقی معاون فرهنگی و امور جوانان و دیگر اعضای ستاد در استانداری مازندران برگزار شد.


عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران در این جلسه ضمن تشریح راهبردهای اداره کل ورزش و جوانان در حوزه جوانان گفت : برگزاری منسجم و منظم جلسات ستاد ساماندهی استان تاثیر خوبی بر پیگیری مطالبات و دغدغه های جوانان خواهد داشت.


وی همچنین با اعلام راه اندازی سامانه ازدواج جوانان گفت : امیدواریم با همکاری و تعامل همه ی دستگاه ها و نهادهای ذیربط، شاهد تسهیل ازدواج جوانان مازندرانی باشیم.


سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران از اجرای ویژه برنامه های هفته جوان در تاریخ 11 الی 17 اسفندماه سالجاری ، خبر داد و گفت : برنامه های مختلفی با هدف فرهنگ سازی برای تشویق جوانان به ازدواج و استحکام خانواده ها تدارک دیده شد.

روح الله سلگی معاون سیاسی امنیتی استاندار نیز در این جلسه، برگزاری ستاد ساماندهی جوانان را یکی از مهمترین وظایف دانست و گفت : مسئله امروز، مسئله جوانان است و اگر برای جوانان برنامه نداشته باشیم،دشمنان طراحی و برنامه ریزی می کنند و در اغتشاشات اخیر دیدیم که دشمنان برنامه ریزی زیادی برای قشر جوان جامعه طراحی کرده بودند.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در ادامه بیان داشت؛ چالش های جوانان باید به درستی احصا شود و نگاه آمایشی به شهرستان ها موجب می شود که بررسی دقیقی از وضعیت جوانان هر شهرستان داشته باشیم.

وی همچنین خواستار تشکیل کارگروه روز جوان شد و افزود؛ برنامه ریزی برای نشاط و شادی جوانان در مقابل سیاه نمایی دشمنان موثر خواهد بود و دستگاه هایی که ظرفیت هایی دارند باید پای کار بیایند.

سلگی رفع مشکلات ارائه تسهیلات به جوانان را مورد تاکید قرار داد و گفت : ستاد ساماندهی جوانان در شهرستان ها نیز باید بصورت منظم و دقیق برگزار شود تا چالش های اینچنینی مرتفع گرد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار