کد خبر: ۱۰۸۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸ 11 January 2023

حمید مطهری در نشست خبری مورد غافلگیری قرار گرفت و بازیکن جوان تیمش که توانسته بود گلزنی کند، او را در آغوش گرفت.

به گزارش ایسنا، نساجی با نتیجه ۲ بر صفر فجرسپاسی را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یافت. حمید مطهری، سرمربی نساجی گفت: جام حذفی خیلی مشکل است؛ به خصوص مقابل تیمی که از لیگ پایین‌تر است چرا که انگیزه بیشتری دارد. گفته بودم فجر تیم ریشه‌داری است و قابل احترام بازی کرد. 
در اواسط نشست خبری، محمد عباسی، مهاجم جوان نساجی که گل دوم تیمش را زده بود، وارد سالن نشست خبری شد و از سرمربی خود تشکر کرد و حاضران در محل مصاحبه برای این دو دست زدند. 


  بعد از این وقفه، مطهری ادامه داد: بعد از زدن گل اول، مقداری بی‌انگیزه شدیم اما با تعویض‌های خودمان این مساله جبران کردیم. دیروز هم تیم‌های بزرگ در جام حذفی اذیت شدند. فوتبال واقعا نزدیک شده است و فاصله خیلی نیست. 

سرمربی نساجی با اشاره به باخت سنگین و ۵ بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس در هفته گذشته گفت: تلاش کردیم تیم خودمان را جمع کنیم و به خوبی هم در این دیدار حاضر شدیم.

مطهری درباره گلزنی محمد عباسی و بازی دادن به بازیکنان جوان گفت: بازی دادن به بازیکنان جوان زمان دارد. نباید دیر یا خیلی زود به آن‌ها میدان داد چون در این صور می‌سوزند. من جوان‌ها را دوست دارم و مشکلی ندارم و به آن‌ها در زمان مناسب میدان می‌دهم. 

مطهری درباره اینکه در این دیدار بازوبند کاپیتانی با وجود حضور حامد شیری و علیرضا حقیقی در اختیار ایوب کلانتری قرار گرفت، گفت: این یک کار قشنگ است که خودم در جریان آن نبودم. بازیکنانم به یک درک متقابل رسیده‌اند و این یک قوت قلب برای من است. این‌ها صحنه‌های قشنگ است که باید در فوتبال زیاد شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار