کد خبر: ۱۰۸۶۷۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۸ 11 January 2023

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه اطلاع رسانی پلیس ، رییس پلیس راه مازندران به بارش برف اخیر در محورهای کوهستانی استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری  عادی و روان اما سطح این مسیر ها برای تردد لغزنده است.  

سرهنگ جهان تاب به رانندگان وسایل نقلیه‌ای که قصد تردد در محور‌های کوهستانی استان را دارند، توصیه کرد تا ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی حتما تجهیزات زمستانه از جمله زنجیر چرخ، چراغ مه شکن، پتو، غذای گرم و سوخت به اندازه کافی به همراه داشته باشند.

او با تاکید بر اینکه رانندگان از تردد غیر ضروری در محور‌های کوهستانی جدا خودداری کنند. گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار