کد خبر: ۱۰۸۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱ 11 January 2023

به گزارش تابناک مازندران، مسئول بسیج رسانه مازندران به مناسبت روز بسیج رسانه پیامی به این شرح منتشر کرد :

قله های تبیین را با سواد رسانه ای بپیمائیم


در سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه (۲۱ دی ماه) بار دیگر تاکید می کنیم مهمترین فلسفه تشکیل بسیج رسانه تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی بوده و هم اکنون ایجاد جبهه واحد انقلابی مهمترین سیاست این سازمان است. 

پیام مسئول بسیج رسانه مازندران به مناسبت روز بسیج رسانه  

جامعه امروز به شدت به رسانه وابسته بوده و خوراک روزانه خود را از این مجرا دریافت می کند.

در این برهه که با حجم بالای اخبار و اطلاعات دست و پنجه نرم می کنیم و محصور دنیای دیجیتال ایم، نقش مهم رسانه ها بیش از پیش نمایان می شود چرا که رسانه های صادق و پشتیبان می توانند تمیزِ نور و تاریکی کنند.

همچنین سواد رسانه ای حلقه مفقوده فضای کنونی، ضرورتی انکارناپذیر است که جامعه به آن نیاز مبرم دارد و باید در این مبحث، گام های اساسی برداشته شود.

در زمانه امروز که افراد با انبوهی از اطلاعات درست و نادرست مواجه اند و سردرگمی در این وانفسای اخبار بیشتر از همیشه متصور است، توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین راهگشاست و برای رسیدن به قله های تبیین نیز نیازمند ارتقا سواد رسانه ای هستیم.

در سالروز تشکیل سازمان بسیج رسانه (۲۱ دی ماه) بار دیگر تاکید می کنیم مهمترین فلسفه تشکیل بسیج رسانه تقویت جبهه رسانه ای انقلاب اسلامی بوده و هم اکنون ایجاد جبهه واحد انقلابی مهمترین سیاست این سازمان است.

هرچنــد هماهنگــی در بیــن رســانه ها و اتحادشان در جبهه انقلاب، خنثی سازی توطئه ها در جنگ نرم و نیز تربیت خبرنگاران انقلابی در طول ســالهای گذشــته مورد توجه ســازمان بســیج رسانه مازندران بــوده اســت امــا از رفع مشــکلات و دغدغه های اهالی مطبوعات بــا بکارگیری تمــام توان و ظرفیتهای موجود نیز غافل نشدیم.

در این راستا با قدردانی از تلاش های اهالی رسانه مازندران در زمینه پرسشگری، مطالبه گری و روشنگری، خواستار پرداخت بیشتر به مسائل و چالش های روزمره مردم هستیم تا پیوند جامعه با رسانه های خودی عمیق تر شده و به آسانی تحت تاثیر اخبار و اطلاعات دستکاری شده قرار نگیرند و صراط را تشخیص دهند.

امید است در سایه اتحاد و همدلی، تنگناها را پشت سر بگذاریم و روزهای خوشی را کنار هم رقم بزنیم.

عبدالمهدی حق شناس
رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار