کد خبر: ۱۰۸۶۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۳ 09 January 2023

سرپرست هیات کشتی مازندران گفت: سه مازندرانی بنام‌های دانیال بابایی، صابر آتش پیکر و سید میثم ساداتی در جمع داوران بین المللی ۲۰۲۳ اتحادیه جهانی کشتی حضور دارند.

امید شایگان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی اسامی داوران بین‌المللی خود را اعلام کرد که براین اساس امین رضاپور از گیلان، دانیال بابایی از مازندران، امین تادین از خوزستان، ابوالفضل عقیلی از لرستان، حامد علیزاده از بوشهر، صابر آتش پیکر از مازندران، سیدنصرت‌الله فتحی از کهکیلویه و بویر احمد، میثم قوتی از تهران، عدنان خدامرادی از کردستان، جواد واحدی از تهران و سیدمیثم ساداتی از مازندران درجه دو بین‌المللی را دریافت کردند.

وی خاطر نشان کرد: کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی‌پور رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی که چندی پیش به عضویت کمیسیون داوری اتحادیه جهانی درآمد و عنوان مدرسی را دریافت کرد، را از لیست داوران المپیکی خارج و به سمت مدرسی ارتقاء داد.

سرپرست هیات کشتی مازندران اضافه کرد: کامران سلطانی‌زاده داور تهرانی از درجه یک به S۱ ارتقا پیدا کرده تا در کنارمهدی بشیرزاده، نیما صادقی و سعید عباسی چهار داور درجه S۱ ایران باشند.
شایگان اضافه کرد: در زمان حاضر تنها ۶ کشور ایران، کانادا، آلمان، قزاقستان، لهستان و ترکیه دارای ۴ داور با درجه S۱ هستند و در فهرست جدید اتحادیه جهانی، محمود ستوده از لرستان و میلاد قلاوند از اروند به درجه یک بین‌المللی ارتقاء پیدا کردند.
وی تصریح کرد: محمد ابراهیم امامی داور درجه یک بین‌المللی از تهران، محمدرضا مستجیری داور درجه دو بین‌المللی از البرز، محمدحسین محمدپور از کرمان و جلیل صمدی‌زاده از مازندران هر سه داور درجه سه بازنشسته شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار