کد خبر: ۱۰۸۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸ 08 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، مربی و قایقران بابلسری به پانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی قایقرانی آب های آرام دعوت شدند.

مربی و قایقران مازندرانی در اردوی تیم ملی قایقرانی  


 دور جدید تمرینات تیم ملی آب های آرام الف با حضور ایمان پورعزیز به عنوان مربی و محمدنبی رضایی به عنوان قایقران در رشته کانو کانادایی از ۱۵ دی‌ماه در دریاچه آزادی تهران آغاز می‌شود.

 پانزدهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آبهای آرام در بخش بانوان و آقایان و مواد کانو و کایاک از ۱۵ دی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز و پنجم بهمن ماه به پایان می رسد.

 پدرو سنا سرمربی، ایمان پورعزیز و مهسا مجللی مربیان، رضا رئیسی کمک مربی، علیرضا جاوید دستیار مربی، محسن میلاد مربی بدنساز آقایان، مجتبی تاج‌محمدی و مصطفوی روانشناسان اعضای کادر فنی تیم ملی آبهای آرام کشورمان هستند.

 الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور از گیلان و هدیه کاظمی و کیانا کمال‌زاده از هرمزگان در بخش کایاک بانوان، هیوا افضلی از کرمانشاه و مائده شورگشتی از تهران در بخش کانوی بانوان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و سپهر ساعتچی از گیلان و پوریا شریفی از تهران در بخش کایاک آقایان، محمدنبی رضایی از مازندران، عادل مجللی از گلستان، شاهو ناصری از کردستان، شایان حسینی از بوشهر و کیا اسکندانی از تهران در بخش کانوی آقایان نفرات دعوت‌شده به این مرحله از اردو هستند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار