مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به سقوط درختان بر اثر بارندگی شب گذشته در استان، گفت: سرعت طوفان در مازندران 85 تا 90 کیلومتر بر ساعت بود.
کد خبر: ۱۰۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۹ 09 October 2015
به گزارش تابناک مازندران علی اصغر احمدی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، اظهار کرد: با توجه به بارندگی و اینکه میانگین سرعت طوفان 85 تا 90 کیلومتر بر ساعت بود، خسارت‌هایی را به واحدهای مسکونی شهرستان‌های میاندورود، نکا، ساری، ساری، بابل، جویبار و سیمرغ وارد کرد.
وی با بیان اینکه بر اثر بارندگی سیل‌آسا شاهد قطعی برق در شهرهای مختلف استان بودیم، گفت: با تلاش همکاران برق شهرهای بابل، سیمرغ و ساری وصل شده است، البته در برخی مناطق از جمله سمسکنده و سایر شهرها شاهد قطعی برق هستیم.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به اینکه همکاران بنیاد مسکن در حال برآورد خسارت هستند، افزود: در حال حاضر کارهای کارشناسی در حال انجام است و پس از آن خسارت برآورد شده و در مورد آن تصمیم‌گیری می‌شود.
احمدی یادآور شد: همچنین همکاران هلال‌احمر در مناطق مختلف حضور دارند و در حال پوشش اولیه هستند، همچنین بر اثر بارندگی شاهد آب‌گرفتگی معابر بودیم که در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد.
مدیرکل مدیریت بحران مازندران در پایان گفت: سقوط درختان در شهرها و جاده‌های استان را شاهد بودیم که همکاران اداره‌کل راه و شهرسازی و شهرداری مشغول جمع‌آوری هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار