آثار ارسالی در بخش‌های مختلف توسط کارشناسان خبره هر بخش داوری و در نهایت برگزیدگان هر بخش مشخص و امروز از این عزیزان تجلیل به عمل آمد، تصریح کرد: آثار برتر جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور ارسال می‌شوند
کد خبر: ۱۰۸۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 10 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، مسئول سازمان اردویی راهیان نور سپاه کربلا استان مازندران گفت: آیین اختتامیه جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور با هدف ترویج فرهنگ ایثار، سبک زندگی شهدا و گسترش راهیان نور در بین عموم مردم برگزار شد.

برگزاری اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در مازندران+ گزارش تصویری  

محمد عباسپور مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هجدهمین دوره ملی جشنواره ره آورد سرزمین نور در حال برگزاری است و به طبع آن جشنواره استانی ره آورد سرزمین نور هم در استان برگزار شد.

برگزاری اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در مازندران+ گزارش تصویری
برگزاری اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در مازندران+ گزارش تصویری  


وی با بیان اینکه اطلاع رسانی این جشنواره از ابتدای برگزاری راهیان نور جنوب آغاز شد، تصریح کرد: بیش از 300 اثر در چهار بخش‌ مردمی، تخصصی، ویژه رزمندگان و شهدا و همچنین بخش بین‌الملل به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا با اشاره به اینکه نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت از مهمترین اهداف اردوهای راهیان نور بوده و برگزاری راهیان نور در تقویت نشاط اجتماعی و معنویت در بین جوانان بسیار موثر است، خاطر نشان کرد: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار، سبک زندگی شهدا و گسترش راهیان نور در بین عموم مردم در استان برگزار شده است.
عباسپور با بیان اینکه آثار ارسالی در بخش‌های مختلف توسط کارشناسان خبره هر بخش داوری و در نهایت برگزیدگان هر بخش مشخص و امروز از این عزیزان تجلیل به عمل آمد، تصریح کرد: آثار برتر جشنواره استانی برای شرکت در جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور ارسال می‌شوند.

برگزاری اختتامیه جشنواره ره‌آورد سرزمین نور در مازندران+ گزارش تصویری  


این مسئول در پایان گفت: فرشید سگار در بخش مستند، امیرمحمد عیسی پور در بخش عکس، مریم خراسانی مطلق در بخش دلنوشته، حسن محمودزاده در بخش نماهنگ ، مصطفی توفیقی در بخش شعر، فاطمه حَلیمیان در بخش داستان کوتاه، عزیزالله محمدپور میر در بخش فیلم نامه و گروه سرود معراج الزهرا روحی فدا در بخش سرود رتبه‌های برتر هر بخش را کسب کردند و مورد تقدیر قرار گرفتند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار