اگر در هر کشتارگاه ۲۰ هزار قطعه مرغ با وزن یک کیلوگرم کشتار شود، باتوجه به اینکه در هر کیلوگرم مرغ ۳ هزار تومان خونابه وجود دارد ضرب این دو عدد، رقم ۶۰ میلیون را به ما می‌دهد یعنی هر کشتارگاه روزانه ۶۰۰۰۰۰۰۰ تومان از خونابه درآمد خواهد داشت
کد خبر: ۱۰۸۱۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۹ 09 December 2022

به گزارش تابناک مازندران از باشگاه خبرنگاران ، بازدید از فروشگاه‌های محصولات پروتئینی ساری نشان می‌دهد به طور متوسط در هر بسته مرغ چیزی حدود ۴۰ تا ۸۰ گرم خونابه وجود دارد

 این خونابه ها ماهانه چند میلیارد تومان از جیب شما خارج و نصیب کشتارگاه‌ها می‌کند؟
قیمت هر کیلوگرم مرغ بسته بندی شده در بازار‌های مازندران اکنون چیزی حدود ۶۰ هزار تومان است و اگر ۵۰ گرم آن خونابه باشد یعنی هر کیلوگرم مرغ ۳ هزار تومان خونابه دارد.
اگر در هر کشتارگاه ۲۰ هزار قطعه مرغ با وزن یک کیلوگرم کشتار شود، باتوجه به اینکه در هر کیلوگرم مرغ ۳ هزار تومان خونابه وجود دارد ضرب این دو عدد، رقم ۶۰ میلیون را به ما می‌دهد یعنی هر کشتارگاه روزانه ۶۰۰۰۰۰۰۰ تومان از خونابه درآمد خواهد داشت.
این عدد باز هم می‌تواند بزرگتر شود اگر یک کشتارگاه ماهانه ۲۵ روز کاری داشته باشد و روزی ۶۰ میلون تومان هزینه سربار خونابه در بسته بندی‌ها باشد می‌شود ماهانه چیزی حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان؟! دقت کنید این عدد فقط مربوط به یک کشتارگاه‌ها است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار