پلیس راه از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در محورهای کوهستانی علاوه بر رعایت فاصله طولی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی،از سامانه گرمایشی خودروی خود نیز اطمینان داشته باشند
کد خبر: ۱۰۸۱۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴ 09 December 2022

مرکز مدیریت راه‌ مازندران اعلام کرد :باران در تمامی جاده‌های جلگه‌ای و دشت استان در حال باریدن است و پدیده مه‌گرفتگی در جاده‌های کوهستانی مشاهده می‌شود.

بر اساس گزارش صبح جمعه مرکز مدیریت راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، هم اکنون در مناطقی از محورهای مواصلاتی کوهستانی هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر نیز با پدیده مه گرفتگی مواجه است.

بر اساس گزارش دوربین های نظارتی در محور کیاسر حدفاصل عالی‌کلا تا کیاسر شاهد برف خفیف و در دیگر مناطق این جاده بارش باران در حال باریدن است.

در تمامی محور فیروزکوه نیز بارندگی و در محدوده گردنه گدوک مه غلیظ گزارش شده که سبب کندی حرکت خودروها شده است.

طبق گزارش مرکز مدیریت راه مازندران جاده های بین شهری استان نیز بارش باران را شاهد هستیم و تمامی مسیر استان با لغزندگی شدید سطح جاده مواجه هستند.

یر اساس گزارش پلیس راه مازندران وضعیت تردد خودرویی در محورهای مواصلاتی و کوهستانی مازندران کندوان و کیاسر را در زمان حاضر عادی و روان است اما در محور هراز حد فاصل امامزاده هاشم تا پلور ترافیک خودرویی نیمه سنگین است.

پلیس راه از رانندگان وسایل نقلیه خواست هنگام تردد در محورهای کوهستانی علاوه بر رعایت فاصله طولی و به همراه داشتن تجهیزات زمستانی،از سامانه گرمایشی خودروی خود نیز اطمینان داشته باشند.

هواشناسی شرایط جوی امروز مازندران را ابری و در مناطق ساحلی تا دامنه ها را با بارش پراکنده باران پیش‌بینی کرده است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار