سیداسماعیل میری اکردی رئیس شورای اسلامی شهر نکا در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین واحد تولیدی موفق و پیشگامی در شهرستان نکا ، فعالیت این کارخانه را افتخاری برای کل استان و کشور دانست.
کد خبر: ۱۰۸۱۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰ 09 December 2022

به گزارش تابناک مازندران، سیداسماعیل میری اکردی رئیس شورای اسلامی شهر نکا، علی درخشانی فر، سید مسعود اکبری بریجانی، دوستعلی کوزه گری و حسین پویا دیگر اعضای شورای شهر از قسمت های مختلف کارخانه تولیدی کارخانه صادکو بازدید کردند. 

بازید رئیس و اعضای شورای شهر نکا از کارخانه تولیدی صادکو(مازند گاز)  

 

بازید رئیس و اعضای شورای شهر نکا از کارخانه تولیدی صادکو(مازند گاز)  

طی این بازدید حاج تقی صادقی  مدیر کارخانه صادکو ضمن خوش آمد گویی به اعضای شورا در خصوص نحوه تولید و کیفیت مدرن تولیدات این کارخانه توضیحاتی دادند که با توجه به نقش مهم این کارخانه در اقتصاد کشور مورد توجه اعضای محترم شورا قرار گرفت.

وی درباره حوزه فعالیت خود اینگونه عنوان کرد: از حدود ۳۵ سال پیش فعالیت اقتصادی را از زیر صفر وبا توکل به خداوند متعال در زمیه صنعت گرمایشی مازند گاز آغاز کرده و این کوشش همواره در مسیر توسعه بوده و در حال حاضر در زمینه‌های مختلف طراحی، تولید سینگ بدون جوش، گازهای صحفه ای، هود بدون فیلتر، فوم ورق های پوششی سقف، واحدهای شیشه های دو جداره وسه جداره و نما همراه با چسب پلی سولفید گاز ارگون، واحدتیرچه پرسی و واحد پنجره دو وسه جداره، ، اداری، تجاری و همچنین در حوزه محصولات دکوراتیو چوبی، انواع درب های فعالیت دارد.

مدیرعامل شرکت صادکو ادامه داد: "صادکو" دارای شش خط تولید مجزا است که هر کدام در یک حوزه تخصصی فعالیت دارند و فضای انبار نگهداری مواد اولیه و محصولات تولیدی نیز بصورت جداگانه تعبیه شده است؛ البته در ابتدا تنوع و ظرفیت خطوط محدود بود و رفته رفته کار را توسعه دادیم.

سیداسماعیل میری اکردی رئیس شورای اسلامی شهر نکا در این بازدید  ضمن ابراز خرسندی از وجود چنین واحد تولیدی موفق و پیشگامی در شهرستان نکا ، فعالیت این کارخانه را افتخاری برای کل استان و کشور دانست.

علی درخشانی فر دیگر عضو شورای شهر نکا نیز در جریان بازدید اظهار کرد: شرکت صادکو علاوه بر محصولات ممتازی که تولید می کند با اشتغال زایی برای جوانان جویای کار نکایی، بار قابل توجهی را از دوش اقتصاد و اشتغال شهرستان نکا برداشته اند.

سیدمسعود اکبری بریجانی دیگر عضو شورای شهر نکا پشتکار و توانمندی حاج تقی صادقی مدیر توانمند کارخانه صادکو  را ستودنی خواند و تصریح کرد: با توجه به درصد ریسک موجود در عرصه صنعت برای سرمایه گذاران و همچنین با توجه به جذابیت های موجود در سایر عرصه ها همچون خدمات و … ، پیشگامی  این شرکت در ورود آگاهانه به عرصه تولید و صنعت قابل تقدیر و احترام است 

 

خبر الهام زارعی

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار