رئیس شورای اسلامی روستای گلبستان گفت: این مکان طبق برنامه ریزی ما، روزهای فرد در اختیار بانوان و روزهای زوج در اختیار آقایان، «بصورت کاملا رایگان» جهت گذراندن اوقات فراغت قرار میگیرد
کد خبر: ۱۰۸۰۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰ 03 December 2022

به گزارش تابناک مازندران، ظهر امروز شنبه ۱۴۰۱/۹/۱۲ با حضور ماشاا... طزره یی نژاد رئیس تربیت بدنی شهرستان نکا، ابوالقاسم سلیمانی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، الیاس جمشیدی بخشدار بخش مرکزی، دهیار و رئیس شورای اسلامی روستای گلبستان و سایر مردم، «خانه ورزش شهدای روستای گلبستان» افتتاح شد.

خانه ورزش روستای گلبستان افتتاح شد
خانه ورزش روستای گلبستان افتتاح شد  

بر اساس این گزارش، رئیس ورزش و جوانان شهرستان نکا با بیان اینکه، این مکان بخشی از مجموعه ی ورزش شهرستان است، اظهار کرد: باتوجه به عدم تعادل فضاهای ورزشی در سطح شهرستان و مخصوصاً بخش روستایی، امیدواریم به کمک خدا، مسئولین و مردم این مکانها شروعی جهت پیشرفت ورزش روستایی شود. 

خانه ورزش روستای گلبستان افتتاح شد
خانه ورزش روستای گلبستان افتتاح شد  

طزره یی نژاد افزود: باتوجه به جمعیت روستاهای بالای 1000 نفر، این روستا باید از امکانات و شرایط بیشتری بهره مند میشد که امیدواریم در ادامه ی مسیر و در حوزه های دیگر، با مساعدت دهیار و شورای اسلامی روستای گلبستان، بتوانیم زمین فوتبال این روستا را که سالیان سال بلاتکلیف مانده است، ساماندهی کنیم تا شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

خانه ورزش روستای گلبستان افتتاح شد
خانه ورزش روستای گلبستان افتتاح شد  

«مهرداد ذبیحی آستانی» دهیار روستای گلبستان نیز با بیان اینکه، محمدتقی صادقی مدیرعامل شرکت مازندگاز مقدار ۳۰۰ الی ۴۰۰ متر زمین را بصورت رایگان در اختیار شورای ورزشی این روستا قرار داد، اعتبار اولیه ی این مکان را در شروع کار نزدیک به 30 میلیون تومان برشمرد که شامل رشته های فوتبال دستی، پینگ پنگ، بوکس، کاراته، ورزشهای رزمی، دات، بدمینتون، والیبال و ... می‌باشد. 

خانه ورزش روستای گلبستان افتتاح شد  

«مجتبی مسعودی» عضو و رئیس شورای روستای گلبستان نیز با بیان اینکه، این برنامه از مدتها پیش در برنامه ریزی ما قرار داشت تشریح کرد: از حدود ۱ سال پیش بصورت جدی پیگیر آن شدیم که با کمک شورای ورزشی و مخصوصا آقای رضا کهنسال رئیس شورای ورزشی، پیگیری ما جدی تر شد و با کمک سازمان تربیت بدنی استان و شهرستان و همچنین با کمک و لطف آقای محمدتقی صادقی مدیرعامل مازندگاز و پیگیری دهیار، این مکان بصورت رایگان به ما اهدا شد که بعد از این افتتاحیه، در مراحل بعدی تکمیل تر میشود.

وی اعلام کرد: این مکان طبق برنامه ریزی ما، روزهای فرد در اختیار بانوان و روزهای زوج در اختیار آقایان، بصورت کاملا رایگان جهت گذراندن اوقات فراغت قرار میگیرد.

رئیس شورای اسلامی روستای گلبستان تصریح کرد: چون مالک این مکان شخص دیگری بود و در مالکیت شورای اسلامی و دهیاری روستای گلبستان نبود بنابراین ما نمی‌توانستیم مستقیما برای آن بودجه ای در نظر بگیریم، اما بازهم حدود ۵ میلیون تومان از حساب دهیاری هزینه شد و حدود ۱۰ میلیون تومان هم از مشارکت مردمی(خَیِّرین) کمک شد، برخی بصورت پولی و برخی دیگر نیز کار را بصورت رایگان برای ما انجام دادند تا این سالن به بهره‌برداری برسد.

مسعودی با بیان اینکه، ما دوست داریم ورزش روستای گلبستان دوباره احیا شود زیرا پیشینه ی بسیار قوی در ورزش مخصوصاً در رشته های ورزشی فوتبال چمنی، فوتسال و رشته های رزمی دارد، عنوان کرد: «جواد اسدیان» قهرمان رشته ی کیو کوشین کاراته ، «شعبان صفرپور» قهرمان و مربی کیو کوشین کاراته ، «عبدالله حجتی» پیشکسوت کیو کوشین کاراته قهرمان کشوری و آسیایی و همچنین داور آسیایی ، «رضا حقگو» فوتبالیست و دارای کلاس و مدرسه فوتبال عقاب در شهرستان نکا، قهرمانان برجسته ی روستای گلبستان هستند.

رئیس شورای اسلامی روستای گلبستان با اشاره به اینکه، افتتاح این مکان، یک قسمت بسیار کوچکی از کار ما است، تصریح کرد: ما میخواهیم با استارت این کار به نوعی ورزش روستای خود را احیا کنیم و در مرحله ی بعد برنامه ریزی ما «ساماندهی زمین چمن ورزشی» است تا آن را بصورت کاملا استاندارد به بهره برداری برسانیم بطوریکه حتی مسابقات استانی و کشوری نیز در این زمین چمن برگزار شود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
گلبستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
دَمِِ آقای صادقی مدیرعامل مازندگاز ، شورا و دهیار و همه ی دست اندرکاران گَرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار