جدیدترین رنگ بندی کرونایی کشور وضعیت مناسب تر از ماه پیش شده است بیشتر شهرهای کشور و مازندران در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند
کد خبر: ۱۰۸۰۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۸ 03 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ،خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است ؛

عکس ثبت شده اثر مهدی_محبی‌_پور عکاس مازندرانیِ حوزه محیط_زیست از مرگ پرندگان میانکاله در بین آثار برتر پانزدهمین دوره جایزه عکاس محیط زیست قرار گرفت

 

کارشناس هواشناسی مازندران : بارش باران در استان مازندران تا هفته آینده ادامه دارد/ باغداران نگران سرما زدگی نباشند

هم اکنون ۲۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی مازندران بستری هستند که از این تعداد ۵ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری گفت: آمریکا همواره به دنبال باج خواهی است و ایرانی باغیرت جلوی این رویه می‌ایستد.

مشاور فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره سرداران و ۱۵۱ شهید شهرستان سیمرغ گفت: شهید کشوری اهل سیمرغ و شهید شیرودی اهل تنکابن از خلبانان دلاور هوانیروز بودند که با رشادتهایشان در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ماندگار شدند.

مراسم وداع با پیکر مطهر شهید امنیت احمد صالحی، امشب در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد. مراسم تشییع این شهید ساعت ۹ صبح فردا شنبه از امامزاده یحیی تا گلزار شهدای ساری برگزار خواهد شد.

استاندار مازندران در بازدید از کارخانه کاله آمل پیشنهاد داد: در هر روستا، واحد‌های دامداری ۱۰۰ راسی یا کمتر از آن با مشارکت چند جوان، یا با ایجاد تعاونی‌ها ایجاد و باعث رونق در اقتصاد و درآمدزایی روستا‌ها شود.

مرحله پایانی جشنواره استانی تلاوت‌های مجلسی قرآن کریم با حضور هفت نفر از مجلس خوانان برتر استان امروز در مصلی جمعه قائم شهر برگزار شد.

برخورد دو خودروی سواری پژو و وانت مزدا در جاده لاریم جویبار به سیدمحله ساری موجب مرگ سه نفر و مصدومیت ۴ نفر شد.

هانیه رستمیان تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی راه یافت و فردا برای کسب مدال به میدان می رود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار