در مجموعه ای فعالیت داریم که شرایط را حساس تر کرده است و کشور انتظار دارد در درون خودمان انسجام، وفاق و همدلی داشته باشیم تا اهداف عالیه نظام و انقلاب را برآورده سازیم
کد خبر: ۱۰۸۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۶ 02 December 2022
به گزارش تابناک مازندران ، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:
بسیج در مقاطع و شرایط مختلف فعالیت های ارزشمندی برای کشور و استان داشته است و این فعالیت ها در جهاد کشاورزی باید معطوف به افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی استان باشد.

 حسن عنایتی کلیجی در نشست معرفت افزایی یاوران ولایت با بیان اینکه دشمنان اصل نظام و انقلاب را نشانه گرفتند و هیچوقت نمی خواهند کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشور انقلابی و مقتدر مطرح باشد، گفت:

تا زمان ظهور امام زمان (عج) این نضهت و انقلاب ادامه خواهد داشت و وظایف سنگینی برای حفظ نظام و دستاوردهای آن داریم.

 

وی ادامه داد: در مجموعه ای فعالیت داریم که شرایط را حساس تر کرده است و کشور انتظار دارد در درون خودمان انسجام، وفاق و همدلی داشته باشیم تا اهداف عالیه نظام و انقلاب را برآورده سازیم.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران افزود: بسیج در مقاطع و شرایط مختلف فعالیت های ارزشمندی برای کشور و استان داشته است و این فعالیت ها در جهاد کشاورزی باید معطوف به افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی استان باشد.

 

این مسؤول اظهار کرد: تنوع پذیری محصولات کشاورزی و انتظارات بالا از مجموعه جهاد کشاورزی مازندران می طلبد فعالتر و پویا تر در کارها باشیم تا امنیت غذایی را حفظ کنیم.

 

عنایتی ادامه داد: همکاران بسیجی باید سرآمد کارامدی و نظم و انضباط و تلاش و انگیزه در مجموعه باشند.

 

وی بیان کرد: در شرایط فعلی نیاز داریم حوزه کشاورزی مازندران را ارتقا دهیم چراکه چشم کشور به این استان دوخته شده و این استان نقش محوری در امنیت غذایی کشور دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار