در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۷۹۹۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۹ 30 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 09/09/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
جانبازان و خانواده های شهدا، از منزلت بالايي در نزد خداوند متعال برخوردارند
فرمانده انتظامی استان مازندران در دیدار با خانواده شهید" کریمی" و جانباز" مدانلو "در شهرستان جویبار، گفت: جانبازان و خانواده های شهدا، از منزلت بالايي در نزد خداوند متعال برخوردارند
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور دلجویی از جانبازان و خانواده های معظم شهدا، سردار "میرزایی" با خانواده شهید "علی کریمی " و جانباز " شعبان مدانلو" در شهرستان جویبار دیدار کرد.
فرمانده انتظامی مازندران در حاشیه این دیدار ها، گفت: خون پاك شهيدان موجب تداوم انقلاب است و نقش شهداء و خانواده شهداء در پيشبرد اهداف کشور بسیار مهم و اثرگذار است.
وی با بيان اينكه دیدار با خانواده شهدا یک وظیفه است،گفت:مردم ایران قدردان ایثار و فداکاری شهدا و خانواده های آنان هستند و می دانند اگر این ایثارها نبود کشور و انقلاب حفظ نمی شد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: جانبازان مظهر تجربه، صبر و استقامت و گنجينه پربار تجربه و دانش بوده و تجربيات با ارزش آنها چراغ راه جوانان امروز است و بايد با تبيين جايگاه ويژه این عزیزان در جامعه از اين ثروت معنوی با ارزش‏ بهره برد.
سردارمیرزایی، تصریح کرد: شهدا و جانبازان الگوی انسانیت، شجاعت، ولایت پذیری و استقامتند و کارکنان شاغل باید با تمام توان دستاورد های معنوی این عزیزان را پاس داشته و در جهت ارتقای بیش از پیش احساس امنیت در جامعه کوشا باشند.
---------------------------------
احتکار گندم 15 تن در بابل
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 15 تن گندم احتکار شده در شهرستان بابل خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمد محمدپور" در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پي بررسي هاي اطلاعاتي مبني بر اينکه افرادي سودجو در یکی از مناطق شهرستان بابل، اقدام به نگهداري بدون مجوز محصولات کشاورزي مي نمايند، موضوع تحت بررسي اطلاعاتي کارشناسان اداره اطلاعات و عمليات اين پليس قرار گرفت.
وي افزود: مأموران با اقدامات اطلاعاتی دقیق، یک انبار گندم را شناسایی و پس از هماهنگي قضائي به همراه تيمي از کارشناسان جهاد کشاورزی و اداره صمت به محل اعزام شدند.
رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران تصریح کرد: ماموران در بازدید از این انبار، 15 تن گندم را کشف کردند که طبق نظریه کارشناسی مبنی بر انگیزه مادی و اخلال گری در امر توزیع مایحتاج مردم به قصد احتکار و گرانفروشی، انبار پلمب و پرونده قضائی تشکیل شد.
سرهنگ محمد پور در خاتمه خاطرنشان كرد: اخلالگران در گام اول با منفعت طلبی و حذف برخی ساز و کارهای اداری در خرید محصولات کشاورزی سعی در ایجاد نوسان توزیعی در بازار از قبیل کمبود عرضه ، گرانفروشی و سوداگری را به دنبال داشته که نیاز به هم افزایی دستگاه هاي مرتبط و تلاش جدي تري براي نظارت و کنترل واحد هاي صنفي جهت جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال می باشد.#
---------------------------------
دستگیری سارقان حرفه ای داخل خودرو در تنکابن
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 3 سارق داخل خودروبا 15 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، تصریح کرد: با هماهنگی دادگستری در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.
وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 15 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو اعتراف کردند.
سرهنگ دیلمی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .
---------------------------------
دستگیری سارقان ادوات کشاورزی و ساختمانهای نیمه کاره در بهشهر
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سارقان ادوات کشاورزی و ساختمانهای نیمه کاره با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" با اعلام اين خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت ادوات کشاورزی و ساختمانهای نیمه کاره در رستمکلا و بهشهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و کلانتری 13 رستمکلا با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده، 2 مته

م را در این رابطه در مخفیگاهشان شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر، تصریح کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به 8 فقره سرقت ادوات كشاورزي و ساختمانهای نیمه کاره در رستمکلا و بهشهر اعتراف کردند .
در پایان سرهنگ عنایتی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی شدند.
---------------------------------
کشف 4 دستگاه ماينر استخراج ارز دیجیتال قاچاق در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف4 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش یک میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد.
گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" در تشريح اين خبر اظهار داشت: در راستاي شناسايي و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌هاي استخراج رمز ارز ديجيتال بدون مجوز، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتری 13 این فرماندهی با کار اطلاعاتي از فعاليت يک نفر که با مقاصد سودجويانه اقدام به راه‌اندازي غيرقانوني دستگاه‌هاي توليد ارز ديجيتال در يک منزل کرده بود، مطلع شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: ماموران پليس با هماهنگي مقام قضائي از محل مورد نظر بازديد و تعداد4 دستگاه ماينر غيرمجاز کشف کردند.
سرهنگ حسن زاده با بيان اينکه کارشناسان ارزش ريالي تجهيزات کشف شده را بالغ بر یک ميليارد ريال برآورد کردند، عنوان داشت: در اين ارتباط يک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار