معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران
جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر معارف غنی و الهام بخش ایرانی - اسلامی هیمنه لیبرال دموکراسی غرب را شکسته است
کد خبر: ۱۰۷۹۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲ 30 November 2022

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ایران ستیزی دشمنان با وجود مردم همدل، متحد و بابصیرت کشورمان ناکام خواهد ماند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، روح‌الله سلگی در جلسه بررسی چالش‌های توسعه فرهنگی مازندران اظهار کرد: اتحاد و انسجام ملی قوام بخش قدرت پیشرفت کشور است.
وی با اشاره به تلاش هماهنگ دشمنان در مقابله با ایران اسلامی ادامه داد: هماهنگی امروز دشمنان علیه انقلاب نتیجه شکست سنگین طرح های ضد ایرانی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با تاکید بر لزوم جریان سازی فرهنگی خاطرنشان کرد: جریان سازی فرهنگی در کشور باید مبتنی بر آرمانخواهی و گفتمان انقلابی باشد.
سلگی گفت: پذیرش ایران بعنوان قدرت برتر منطقه و جهان اسلام واقعیت انکار ناپذیر است.
وی با تاکید بر اهمیت توجه به مولفه‌های اقتدار و پیشرفت کشور افزود: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر معارف غنی و الهام بخش ایرانی - اسلامی هیمنه لیبرال دموکراسی غرب را شکسته است.
سلگی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران اکنون به تمامی ابعاد بالندگی و توسعه آرمانی احاطه یافت.
وی افزود: ایران قوی و بااراده محکم علی رغم کارشکنی استکبار بسوی رشدیافتگی و فتح قله‌های افتخار گام بر می‌دارد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران افزود: دست یابی به دانش‌های نوترکیب و عبور از بحران‌های فزاینده و شرایط تحریمی نشانه قدرت تهاجمی مدیریت ایرانی است.
سلگی یادآورشد: تجربه ایران از چالش‌های عرصه حکمرانی در ۴ دهه اخیر سرمایه بزرگی در راه دست یابی به قله های پیشرفت آرمانی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: فرهنگ ایرانی فرهنگ خردگرایی و منطبق بر اراده‌های پرشور معنوی است که در آن وادادگی و ایستایی معنا ندارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار